مزایای استفاده از واترجت صنعتی در کارخانه ها

مزایای استفاده از واترجت صنعتی در کارخانه ها

کارخانه ها به عنوان قطب های صنعتی در هر کشوری وظیفه تولید انواع تجهیزات و وسایل مورد نیاز افراد جامعه را بر عهده دارند. روند تولید محصولات در کارخانه ها همواره با ایجاد آلاینده ها همراه می باشد. اما حضور آلاینده ها در محیط می تواند روند تولیدی محصولات را تحت تاثیر قرار دهد. از این رو شستشو و حذف آلاینده ها امری لازم و ضروریمی باشد که با توجه به محیط ماری در کارخانه،‌استفاده از شیوه های سنتی و دستی امر معقول و کاربردی نمی باشد. محیط های صنعتی بنا به ویژگی های محیطی نیازمند استفاده از تجهیزات مکانیزه و صنعتی برای شستشو و حذف آلاینده ها می باشد. دستگاه واترجت صنعتی دستگاهی مکانیزه و صنعتی برای شستشو و حذف آلاینده ها می باشد که به واسطه داتشن سیستم های مکانیزه دستگاهی کاربردی برای شستشو و نظافت است.



ساز و کار دستگاه واترجت صنعتی

واترجت صنعتیواترجت صنعتی دستگاهی مکانیزه برای شستشو و حذف آلانیده های انباشته از روی انواع سطوح هموار و ناهموار افقی و عمودی می باشد. استفاده از سیستم های مکانیزه در دستگاه کارواش صنعتی موجب افزایش سرعت و ارتقا شستشو و نظافت توسط این دستگاه می گردد. واترجت صنعتی با استفاده از پاشش پر فشار آب تمامی آلاینده های چسسبیده بر روی سطوح را شستشو داده و حذف می نماید. دو فاکتور مهم در دستگاه های کارواش صنعتی عبارتند از، سرعت پاشش و فشار پاشش . هر چه سرعت پاشش دستگاه واترجت صنعتی بیشتر باشد، سرعت عملیات شستشو و نظافت بیشتر شده و هر چه فشار پاشش بیشتر باشد، توان دستگاه در حذف لایه های عمیق آلودگی بیشتر می شود.

 

تاثیر استفاده از واترجت صنعتی در بهبود روند فعالیت کارخانه ها

کارواش صنعتیحضور آلاینده ها و انباشت آنها در محیط می توانند تاثیرات نامطلوبی بر عملکرد دستگاه ها و محصولات تولیدی داشته و با کاهش بهره وری خط تولید و کیفیت محصولات،‌موجب کاهش سود اوری گردد. اصولا ماهیت آلاینده های موجود در خطوط تولید به گونه ای نمی باشد که بتوان از شیوه های سنتی برای حذف موثر آلاینده ها استفاده نمود. در ادامه به تاثیر استفاده از واترجت صنعتی در بهبود عملکردکارخانه ها می پردازیم:

 

کاهش در زمان خاموشی خط تولید

واتر جت صنعتیاصولا تجهیزات و دستگاه های خطوط تولید بسیار گران قیمت و ارزشمند بوده و نگهداری و سرویس آنها به منظور ارتقا عمر مفید تجهیزات و همچنین بهبود کیفیت کاری امری لازم و ضروری می باشد. شستشو و حذف آلاینده های انباشته در خطوط تولید نیز یکی از مراحل نگهداری از دستگاه ها می باشد. از آنجایی که در طول روند کاری دستاه ها و تجهیزات تحت تاثیر عو.املی چون ریزش روغن، گرد و غبار موجود در محیط و ضایعات ایجاد شده طی فرآنید تولید آلوده و کثیف می شوند، نیازمند شستشو و حذف آلاینده ها می باشد. بی شک نظافت و شستشوی خطوط تولید موجب توقف خط تولید می شود. استفادهاز دستگاه واترجت صنعتی به واسطه سرعت عمل بالایی که دارد زمان توقف خط تولید را کاهش داده و مانع از کاهش راندمکان تولیدی کارخانه می گردد. ضمن اینکه استفاده از پاشش پر فشار آب،‌ تمامی آلاینده ها را به نحو مطلوب و با کیفیت بالایی حذف می نماید.

 

ارتقا و افزایش بهره وری

واترجت یا کارواش صنعتیاستفاده از شیوه ها یسنتی و متداول شستشو در کارخانه ها، نیازمند تعداد زیادی نیروی خدماتی می باشد. علاوه بر این استفاده از شیوه های سنتی از توان لازم و کافی در حذف موثرو با کیفیت آلاینده ها برخوردار نمی باشد. استفاده از تعداد زیاد نیروی خدماتی موجب افزایش هزینه های پرداختی می گردد. این در حالی است که دستگاه کارواش صنعتی به واسطه استفاده از سیستم های مکانیزه و صنعتی، سرعت عمل بالایی داشته و موجب کاهش در تعداد نیروی خدماتی می گردد. همین امر نه تنها موجب کاهش هزینه های مرتبط با نظافت می گردد بلکه نیروی کار را وارد چرخه تولید کرده و در نهایت بهره وری کارخانه را افزایش می دهد.

 

ارتقا سطوح بهداشتی محیط

واترجت صنعتیمسلما استفاده از شیوه های مدرن ومکانیزه نظافتی با حذف کامل و موثر آلاینده ها موجب ارتقا سطوح بهداشتی محیط شده و سلامت افراد حاضر و شاغل در محیط را تضمین می نماید. ضمن اینکه استفاده از واترجت صنعتی آب گرم در محیط هایی که حساسیت های بهداشتی بالایی دارند همانند صنایع غذایی و دارویی ضمن حذف آلاینده ها با نابودی میکروب ها و عوامل بیماری زا موجب حفظ استاندارد های لازم در چنین محیط هایی می گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید