مزایا و ویژگی های اسکرابر آنتی باکتریال

مزایا و ویژگی های اسکرابر آنتی باکتریال

شستشو و حذف آلاینده ها از محیط اهمیت ویژه ای دارد. چرا که ماندگاری آلاینده ها بر روی سطوح کف نه تنها جلوه های بصری محیط را کاهش می دهد بلکه به واسطه حضور بلند مدت آلانیده هایی که اغلب خاصیت اسیدی دارند، موجب خوردگی کفپوش ها شده و در نهایت هزینه های هنگفت تعویض یا تعمیر کفپوش ها را بر دوش صاحبان و مدیران مجموعه ها تحمیل نماید. یکی دیگر از دلایل بسیار مهم شستشو و نظافت سطوح کف، ممانعت از رشد و تکثیر باکتری ها و عوامل بیماری زا در محیط می باشد. چرا که حضور و انباشت آلاینده ها، محیط مناسبی را برای رشد و تکثیر قارچ ها، باکتری ها و عوامل بیماری زا فراهم می نماید. اگر چه استفاده از شیوه های سنتی و دستی نظافت تا حدودی آلاینده های چسبیده بر روی سطوح کف را شستشو می دهد اما قادر به حذف موثر آلودگی نمی باشد. استفاده از سامانه های مکانیزه ای چون دستگاه اسکرابر گزینه ای مناسب برای شستشو و حذف آلانیده ها می باشد. اما با توجه به اینکه در اغلب مواقع هدف از شستشو و نظافت سطوح کف ارتقا سطوح بهداشتی و استاندارد های سلامتی می باشد،‌اسکرابر آنتی باکتریال بهترین راهکار برای شستشو ونظافت می باشد.

 

آشنایی با کف شوی بیمارستانی

کفشور آنتی باکتریالاسکرابر آنتی باکتریال دستگاهی مکانیزه و کاربردی برای شستشو و حذف آلانیده ها از روی سطوح کف می باشد. این دستگاه ها با استفاده از پاشش آب و سیستم برش زنی تمامی آلاینده ها و آلودگی های انباشته بر روی سطوح کف را شستشو داده و نظافت می نمایند. دستگاه های اسکرابر آنتی باکتریال به گونه ای طراحی شده اند که همواره از پاشش آب تمیز برای شستشو و نظافت استفاده می نمایند. به عبارت دیگر این دستگاه ها دارای دو مخزن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف می باشند. سیستم مکنده از دیگر بخش های دستگاه اسکرابر آنتی باکتریال می باشد. این دستگاه ها به منظور جمع آوری آب و مایعات آلوده ناشی از شستشو، مجهز به تی و موتور مکنده می باشند.

 

ویژگی اختصاصی دستگاه های اسکرابر آنتی باکتریال

اسکرابر بیمارستانیاگرچه عملکرد دستگاه های کف شوی بیمارستانی همانند اسکرابر های استاندار می باشد. اما بر خلاف نمونه های متداول و استاندارد، قادر به ضد عفونی سطوح می باشند. به منظور فراهم نمودن قابلیت ضد عفونی در این دستگاه ها، از نانو یون های نقره در ساختار بدنه و مخازن دستگاه ها استفاده شده است. با توجه به خاصیت آنتی باکتریالی یون های نقره که از دیر باز تا کنون به منظور حذف و ضد عفونی سطوح به کار گرفته می شود،‌ حضور نانو یون های نقره در ساختار این دستگاه ها عامل ضدعفونی کننده می باشد. نانو یون های نقره به کار رفته در ساختار دستگاه قادر به حذف ۹/۹۹ % باکتری ها و قارچ های محیط می باشد.

 

مزایای استفاده از اسکرابر آنتی باکتریال

اسکرابر یا کف شویاستفاده از سیستم برس زنی در زمین شوی های آنتی باکتریال و نفوذ الیاف برس ها به داخل خلل و فرج کفپوش ها و شیار ها تمامی آلاینده های تثبیت شده در این بخش ها را بیرون کشیده و نظافت می نماید. نانو یون های نقره استفاده شده در ساختار این دستگاه ها با نابود کردن باکتری ها و قارچ ها مانع از رشد و تکثیر آنها می گردند در نتتیجه با استفاده از اسکرابر انتی باکتریال دیگر نیازی به استفاده از مواد شوینده و ضدعفونی کننده نمی باشد. کاهش در مصرف آب و مواد شوینده تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها دارد. ضم اینکه استفاده از سیستم های مکانیزه و صنعتی نظافتی، موجب کاهش در تعداد نیروی خدماتی شده و در نتیجه کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری و سود آوری کسب و کار را به دنبال دارد. تسریع و تسهیل در امر شستشو و نظافت نیز از دیگر مزایای استفاده از دستگاه های اسکرابر انتب باکتریال می باشد. علاوه بر این دستگاه های اسکرابر آنتی باکتریال به واسطه کاهش در مصرف آب و مواد شوینده، سازگاری بالایی با محیط زیست دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید