برتری ترولی نظافتی بر روش های رایج سنتی

برتری ترولی نظافتی بر روش های رایج سنتی

پیشرفت علم و تکنولوژی در نحوه عملکرد و ارتقای زندگی مردم نقش بزرگی بازی می کند و در این مسیر توانسته توانایی چندبرابری در نحوه مدیریت کارها برای آن ها ایجاد کند، تحقیقات دانشمندان در دنیای امروز مسیری نو را در اختیار بشریت قرار داده و  بهره مندی از امکاناتی که روزی محال و جز  آرزوی آن ها بوده را  به سهولت در اختیارشان قرار داده است. نظافت یکی از ارکان اساسی در زندگی هر انسانی به شمار می آید به طوری که از دیرباز تا به امروز مورد توجه عامه بوده و ذهن بشریت را همواره به خود مشغول داشته است.
از جمله راه هایی که برای بهبود روند شست و شو در مکان های مختلف از گذشته تا به امروز وجود داشته روش های بسیار سخت و طاقت فرسای نظافتی است و با مقدمه که عنوان گردید وسیله ای به نام ترولی یا  همان تی شور  از جمله دستگاه هایی محسوب می شود  که با استفاده از آن کاربر دیگر با مشکلاتی که در به  کارگیری روش های سنتی با آن دست و پنجه نرم می کرد را ندارد و این دستگاه نظافتی به عنوان شیوه ای تازه و نو در امور نظافتی جانی تازه را در زمینه پاکیزگی دستی برای همگان به ارمغان آورده است و در بازار امروز برای سهولت کار و بهبود کیفیت پاکیزگی به کاربر نظافتی پیشنهاد گردید و به طور کاملاً محسوسی روال عملیات نظافتی را متحول نمود به نحوی که دیگر استفاده از روش های زمان بر و هزینه ساز و دیگر ضعف هایی که در روش های سنتی مرسوم  بود و بسیار بی کیفیت در پاکیزگی به شمار می رفت در این روش خبری نبود، بهره مندی از ترولی را می تواند تحول جدیدی در نحوه عملکرد و پیشرفت کیفیت کار شست وشو دانست.

جنس و کیفیت ترولی

جنس ترولی ها از ماده ای خاص و منحصر به فرد به نام پلی پروپیلن است که این ماده شیمیایی ترکیبی از ترموپلاستی و ترکیب آنمونومرهای پروپیلن است. از خصوصیات این ماده می توان به مقاومت شیمیایی آن اشاره کرد یعنی پایه و اسید پلی پروپیلن رقیق شده و به راحتی در برابر واکنش های شیمیای ریاکشنی ندارد، مقاومت شیمیایی در خم کردن و پیچش در قیاس با پلاستیک ماده سختی به شمار می آید و شکستی را در مقابل هر ضربه ای به همراه ندارد. این ماده بسیار شفاف به صورت طبیعی تولید می شود و دارای وزن سبک است که این ویژگی  بسیار ارزشمندی برای این ماده محسوب می شود که در ساخت ترولی نظافتی از آن بهره گرفته شده است.

انواع ترولی نظافتی

ترولی ها در انواع مختلفی وجود دارد که بنا به فضای موجود می توان هریک از آن ها را مورد کاربرد قرار داد:

  • ترولی نظافت
  • ترولی چند منظوره
  • ترولی خدماتی
  • ترولی بیمارستانی

سهولت شست و شو با ترولی

ترولی چرخ دستی بسیار سبک و کاربردی و شکیل است که به راحتی حرکت می کند و نحوه عملکرد و سرعت کاربر را به طرزی غیر قابل باور ارتقا می بخشد و عملیاتی مانند شست و شو، نظافت و گردگیری و تی کشی با استفاده از این توسیله کاربردی روندی رو به راحتی پیدا می کند ترولی ها به طور معمول شامل سطل و سبد و سیستم تی و تی شور می باشد و استفاده از آن روال نظافت را کاملاً محسوس ارتقا می دهد و زمان و کیفیت کار پکسازی را بهبود می بخشد. طراحی کاربردی برای راحتی کار کاربر طراحی ترولی ها به صورت ارگونومیک و بسیار ساده و کاربردی است به طوری که با داشتن دسته ای که بر آن نصب شده هدایت دستگاه را آسان می کند، عرضاین دستگاه متناسب با عرض شانه افراد طراحی شده و داشتن این قابلیت باعث می شود که نیروی خدماتی در هر مکانی که امکان رد شدن کاربر وجود داشته باشد قابلیت گذشتن از آن را به سهولت داراست.

ویژگی های ترولی نظافتی

ترولی های نظافتی از ویژگی ها و خصوصات متعددی برخوردار هستند که در این جا به چند مورد از آن اشاره خواهد شد:

  • نظافت آسان و سازگاری با محیط زیست
  • حفظ آرامش در زمان عملیات نظافتی
  • دارای تجهیزات متعدد

سادگی نظافت دستگاه

نظافت این ترولی ها به دلیل کیفیت بالا در جنس به کار رفته به سهولت انجام پذیر است و سادگی در تهیه هر یک اجزا تشکیل شده این دستگاه باعث می شود که حتی بر اثر سهل انگاری کاربر یا هر دلیل دیگر  دستگاه دچار آسیب شود  می توان قطعه دچار مشکل را با هزینه بسیار کم تعویض کرد ولی در دستگاه های مشابه دستگاهی که آسیب ببیند باید مستقیم دور ریخته شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید