۵ مزیت کاربرد دستگاه فرش شوی صنعتی در نظافت فرش و موکت

۵ مزیت کاربرد دستگاه فرش شوی صنعتی در نظافت فرش و موکت

فرش ها یکی از بزرگترین تشکیل دهنده های پوشش سطح در واحد های اداری، تجاری، مذهبی و مسکونی در دنیای امروز هستند. این فرش ها و موکت ها به دلیل تماس مستقیم و طولانی مدت با آلودگی های مختلف و تردد بالای مراجعین و مشتریان، میتوانند با تجمع بیش از حد آلاینده ها مواجه باشند. از این رو حفظ نظافت آنها امری ضروری خواهد بود. کاربرد تجهیزات نظافتی مکانیزه برای شستشوی این دسته از پوشش های کف میتواند به میزان زیادی در جلوگیری از تجمع چنین آلودگی هایی موثر باشد. دستگاه فرش شوی صنعتی از تجهیزات شستشو و نظافت فرش ها است. کاربرد این دستگاه در نظافت و شستشوی فرش و موکت در مکان های مختلف مزایای فراوانی را به همراه خواهد داشت. در این مقاله به پنج مورد از اصلی ترین مزایای کاربرد دستگاه فرش شوی صنعتی در محیط های مختلف اشاره خواهیم داشت.

دستگاه فرش شوی صنعتی

فرش شوی صنعتیفرش و موکت شوی صنعتی از تجهیزات نظافت مکانیزه است که به نظافت و شستشوی عمقی سطوح فرش شده پرداخته و آلودگی های جای گرفته در عمق الیاف و بافت فرش ها را از آن خارج می نماید. این دستگاه مکانیزه با استفاده از برس رولی، سامانه پاشش آب و ماده شوینده و مجهز بودن به سامانه مکش آلودگی، به شستشو و نظافت فرش ها و موکت ها در محل و بدون نیاز به جابه جایی آنها به محیطی دیگر می پردازند. قدرت مکش آلودگی ها از بافت فرش در دستگاه فرش شوی صنعتی به میزان زیادی موثر بوده و خشک شدن سریع فرش بعد از شستشو را امکان پذیر می نماید.

 

مزایای به کار گیری دستگاه فرش شوی صنعتی

استفاده از فرش شوی صنعتی جهت شستشو و نظافت فرش و موکت در محل کار، فضا های تجاری و مذهبی یا منازل، از جمله راهکار های حفظ کیفیت سلامت و تمیزی محیط می باشد. این دستگاه نظافتی با به کار گیری تکنولوژی در راستای شستشو و نظافت فرش ها میتواند به میزان زیادی در بهبود کیفیت نظافت فرش ها مفید واقع گردد. در ادامه برخی از اصلی ترین مزایای به کار گیری دستگاه فرش شوی صنعتی در نظافت فرش را بررسی خواهیم نمود.

سهولت استفاده از دستگاه فرش شوی صنعتی

کاربرد دستگاه فرش شوی صنعتی روشی نوآورانه

استفاده از دستگاه فرش شوی در نظافت سطوح فرش شده یک ابتکار در زمینه شستشو می باشد. تکنولوژی همواره در راستای بهبود و آسان نمودن رفع نیاز ها و فعالیت های بشری به کار گرفته شده است. استفاده از پاشش فشار آب، برس رولی برای دسترسی به عمق آلودگی ها و سیستم مکنده کارآمد جهت جمع آوری این آلودگی ها، دستگاه فرش شوی صنعتی را به دستگاهی کارآمد و بهینه در شستشو و نظافت فرش ها و موکت ها مبدل نموده است.

 

ارتقا کیفیت سلامت محیط

آلودگی ها ی فرش ها میتوانند با تردد افراد در هوای محیط پراکنده شده و لاعث بروز آلرژی و بیماری به ویژه در افراد سالمند و کودکان گردد. به کار گیری دستگاه فرش شوی صنعتی در نظافت فرش ها، آلودگی ها را به صورت کامل و بهینه از الیاف فرش ها جدا کرده و میتواند از ورود آلودگی ها و عوامل بیماری زا به هوای محیط جلوگیری به عمل آورد.

کارکرد دستگاه فرش شوی صنعتی

حفظ نظافت و مراقبت از الیاف فرش در برابر آلودگی ها

استفاده از دستگاه فرش شوی صنعتی در شستشوی فرش و موکت میتواند به میزان زیادی در کاهش احتمال آلودگی بافت فرش ها به آلودگی های مختلف جلوگیری به عمل آورد. با استفاده از این دستگاه نظافتی میتوانید در حفظ سلامت فرش و پیشگیری از بروز لکه در آن موفق تر عمل نمایید. نظافت عمقی بافت فرش و موکت، از تجمع آلودگی در بافت آن جلوگیری نموده و به میزان زیادی در افزایش سلامت فرش و کاهش هزینه های نگهداری آن موثر خواهد بود.

 

کاهش هزینه ها در کنار افزایش بهره وری

سرعت نظافت فرش و موکت با بکارگیری دستگاه فرش شوی صنعتی به میزان چشمگیری افزایش خواهد یافت این دستگاه نظافت مکانیزه با استفاده از برس ها و سامانه مکنده مناسب، میتواند آلودگی ها را با سرعت و دقت بالایی از الیاف فرش جدا نموده و جمع آوری نماید. این امر با استفاده از سامانه هوشمند پاشش آب و ماه شوینده میتواند به میزان زیادی موثر تر صورت پذیرد. کاهش مصرف آب و ماده شوینده کاهش هزینه های نظافت را نیز به همراه خواهد داشت.

سهولت استفاده از دستگاه فرش شوی صنعتی

کاربرد فرش و موکت شوی صنعتی بسیار آسان بوده و استفاده از دستگاه برای هر نیروی خدماتی به آسانی قابل یادگیری خواهد بود. برای نظافت فرش ها با بکارگیری این دستگاه نظافتی، نیازی به جابجایی فرش ها از محل قرار گیری آنها نخواهد داشت. به همین دلیل افزایش سرعت نظافت و آسانی فرایند شستشو رد فرش ها فراهم خواهد آمد. استفاده از دستگاه فرش شوی صنعتی و این قابلیت در مکان های مذهبی، عبادت گاه ها و یا ادارات، که امکان جابجایی فرش ها وجود ندارد بسیار کاربردی و موثر خواهد بود.

مزایای کاربرد دستگاه فرش شوی صنعتی

دستگاه فرش شوی Elite Battery

دستگاه فرش شوی صنعتی Elite Battery همانطور که از نامش مشخص است، یک فرش شوی باتری دار است که با برخورداری از پهنای شستشوی مناسب، مخازن ظرفیت بالا و طراحی مناسب میتواند کیفیت مطلوبی از نظافت در سطوح فرش شده را ارائه دهد. استفاده از باتری برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه فرش شوی Elite Battery این دستگاه را مناسب استفاده در هتل ها، مراکز خرید و فرودگاه ها نموده و بدون ایجاد مزاحمت برای افراد حاضر در محیط، قابل استفاده می باشد. میزان صدای تولید شده در این دستگاه بسیار پایین و در حدود ۶۰ دسی بل می باشد.

 

فشار برس و نازل مکنده در این دستگاه قابل تنظیم بوده و بسته به نوع شستشو قابل تنظیم است. استفاده روزانه از دستگاه فرش شوی صنعتی برای شستشو و خشک نمودن فرش ها، امکان پذیر خواهد بود. بسته به نوع و عمق نظفت و شستشوی مورد نظر میزان پاشش و مصرف محلول شوینده قابل تنظیم می باشد. دستگاه فرش شوی مکانیزه با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی مناسب، کیفیت مطلوب نظافت را به همراه خواهد داشت. از این رو به کار گیری این دستگاه نظافت صنعتی در شستشو و خشک کردن سطوح مختلف، میتواند به میزان زیادی سرعت و کیفیت نظافت را در محیط ها و فضا های فرش شده فراهم آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید