برترین تکنولوژی تجهیزات نظافتی ارائه شده در سال ۲۰۱۹

برترین تکنولوژی تجهیزات نظافتی ارائه شده در سال ۲۰۱۹

در نوامبر سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۶۰۰۰ شرکت فعال در زمینه تجهیزات نظافتی در نمایشگاه ISSA که در آمریکا شمالی برگزار گردید شرکت نمودند، بیش از ۷۰۰ نمایشگاه در سال ۲۰۱۹ برگزار گردید که شرکت tennant یکی از اصلی ترین شرکت کنندگان این نمایشگاه ها بوده است، این شرکت به ارائه و رونمایی از طیف وسیعی از محصولات خود از رول بازکن دستمال کاغذی تا ماشین ها و تجهیزات کاملا مکانیزه نظافتی را پرداخت. نمایشگاه ISSA یک فرصت بسیار ایده آل در به اشتراک گذاشتن و رونمایی از جدید ترین محصولات است که با حضور و نظرات مراجعه کنندگان همراه می باشد و همواره مورد توجه عرضه کنندگان و ارائه دهندگان دستگاه های طراحی شده با جدیدترین تکنولوژی روز قرار می گیرد.

تکنولوژی های برتر ارائه شده در ISSA 2019 :

۴ نمونه از برترین زمینه های ارائه شده در تجهیزات نظافتی عبارت اند از:

. ربات های نظافت کننده

رباتیک به عنوان یکی از قابل ملاحظه ترین مواردی است که تولیدکنندگان تجهیزات نظافتی بر آن تمرکز دارند. با در نظر گرفتن حداقل ۱۳ غرفه دار در این نمایشگاه که به دستگاه های تمیز کننده رباتیک مجهز بودند و همچنین با در نظر گرفتن آنچه آنها به عنوان محصولات بعدی خود تبلیغ نمودند، می توان دریافت که تولیدکنندگان به دنبال محیط های بیشتری هستند که بتوان به وسیله ربات ها آنهای را مورد نظافت قرار داد. از این رو به دنبال طراحی و تولید ماشین هایی کوچک تر، مانورپذیرتر و سریع تر هستند که مانند ربات هایی کارآمد به نظافت به بپردازند.

. فناوری به کارگیری یون لیتیوم در تولید باتری

استفاده از باتری های تولید شده با استفاده از یون لیتیوم در آینده به شدت محبوب خواهد شد. این امررا می توان با نگاهی اجمالی به تولید کنندگان و طراحی کنندگان دستگاه های نظافتی دریافت. این باتری ها دارای عمر طولانی تری بوده و نیازی به تعمیرندارند از این رو به سرعت در حال محبوب شدن می باشند.

. نظافت محیط های کوچک

برای بسیاری از محیط های کوچک استفاده از تی های سنتی هنوز هم اولین انتخاب است. برای فراهم آوردن شرایط مناسب به منظور تجهیز محیط های کوچک به دستگاه های مکانیزه، بسیاری از شرکت ها و ارائه دهندگان دستگاه ها در پی طراحی محصولاتی مناسب برای این گونه مکان ها می باشند. دستگاه هایی که در عین برخوردای از ابعاد کوچک، از مانورپذیری بالایی برخوردار بوده و قیمت مناسبی نیز داشته باشند.

. پرداختن تخصصی به فرش و موکت ها

ارائه محصولات کاملا تخصصی در زمینه پرداختن به نظافت فرش و موکت ها از جمله مهم ترین نکاتی است که در نمایشگاه ISSA بسیاری از ارائه دهندگان تجهیزات نظافتی به آن پرداختند. در همین راستا جاروبرقی های طراحی شده با تمرکز بالایی بر سطح صدای تولیدی، وزن مناسب و استفاده باتری های برپایه یون لیتیوم در در این نمایشگاه ارائه شدند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید