نکات مهم قبل از شروع کسب و کار کارواش اتوماتیک

نکات مهم قبل از شروع کسب و کار کارواش اتوماتیک

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علم، تجهیزات و خدمات پیشرفته تر و با کیفیت تری نسبت به گذشته در دسترس عموم قرار دارد و بسیاری از فعالیت های انسان ها آسان تر شده است. در چند سال اخیر کاربرد کارواش اتوماتیک به دلیل تسهیل در روند شستشوی خودرو، راحت تر شدن آن و همینطور ضریب ایمنی بالای آن، افزایش چشمگیری داشته است. همچنین استفاده از کارواش اتوماتیک باعث کاهش هزینه های آب و برق نسبت به کارواش های دستی می شود که یکی از اصلی ترین مشکلات صاحبان کارواش ها می باشد. با توجه به موارد ذکر شده، کارآفرینان و صاحبان کارواش های دستی بسیاری به دنبال سرمایه گذاری در این بخش بوده و به دنبال راهنمایی، برای آشنایی بیشتر با کارواش اتوماتیک می باشند. قبل از راه اندازی و سرمایه گذاری در این بخش لازم است که به چند مورد توجه شود.

نکات مهم قبل از راه اندازی کارواش اتوماتیک

روند طرح ریزی یک کارواش، تجزیه و تحلیل مقدار سرمایه گذاری، ساخت و احداث آن می تواند در نگاه اول خسته کننده ، سخت و ناامید کننده باشد، خوشبختانه بسیاری توانسته اند این روند کاری را طی کنند و سود زیادی در راه اندازی این کسب و کار به دست آورند. اگر به صورت جدی قصد سرمایه گذاری در این بخش را دارید توجه به چند نکته لازم و ضروری است. در ادامه به اختصار به این نکات اشاره می شود:

 

کارواش

تدوین طرح کسب و کار کلی

شخص سرمایه گذار به صورت کلی ابتدا باید بسیاری از روند کاری خود را یادداشت کند به عنوان مثال نام کارواش، مکان های مورد نظر جهت احداث، نوع کارواش اتوماتیک(دروازه ای یا ریلی)، نحوه بازاریابی، روند رشد کسب و کار و همچنین بررسی احتمالات و مشکلات موجود در مسیر احداث. این موارد به سرمایه گذار در راه احداث و راه اندازی کمک میکند.

 

 

مشاوره با کارشناس

حتی اگر سرمایه گذار تمامی موارد لازم جهت احداث کارواش اتوماتیک را یادداشت کرده باشد و تمامی جزییات خوب و کامل به نظر برسد، بدون نظر کارشناس نمی تواند تمامی احتمالات را بررسی کند و کارشناس به عنوان پشتیبان شما در احداث عمل کرده و در این مسیر شما را راهنمایی می کند. برای نمونه بسیاری از کارآفرینان و سرمایه گذاران به بسیاری از سوال های زیر به تنهایی نمی توانند جواب بدهند:

– شرایط قیمت گذاری شستشوی هر خودرو
– میزان حجم و مخزن آب لازم
– شرایط کار در تغییر فصول
– انتخاب تجهیزات مناسب برای کارواش اتوماتیک
– نحوه نگهداری و نوع رسیدگی به این تجهیزات
– نحوه تغییر درآمد و کنترل آن در فصول مختلف
– زمان لازم برای شستشوی هر خودرو

اگر سرمایه گذار به تنهایی و بدون کمک کارشناس به سوالات ذکر شده اشتباه پاسخ دهد امکان ضرر وجود دارد. استفاده از نظرات کارشناس با تجربه در امر احداث کارواش اتوماتیک می تواند جلوی بسیاری از اشتباه ها و ضرر ها را بگیرد.

 

کارواش اتوماتیکخرید تجهیزات با کیفیت

خرید کارواش اتوماتیک و تجهیزات با کیفیت برای شستشوی خودرو از مهمترین تصمیم های سرمایه گذار می باشد. خرید تجهیزات بی کیفیت و ارزان قیمت برای کاهش هزینه های راه اندازی کارواش تمام اتوماتیک، در ادامه می تواند خسارات جبران ناپذیری وارد کند زیرا استفاده از تجهیزات بی کیفیت و نامعتبر می تواند به عنوان مثال به خودرو های شخص مراجعه کننده خسارت وارد کند و طول عمر کمی داشته باشند. کارشناس با تجربه می تواند در انتخاب مناسب ترین تجهیزات به سرمایه گذار بسیار کمک کند.

 

 

 

کارواش تمام اتوماتیکمحل مناسب احداث کارواش اتوماتیک

پیدا کردن یک مکان مناسب جهت احداث کارواش اتوماتیک بسیار مهم بوده و در موفق شدن این کسب و کار بسیار موثر است. یک مکان مناسب باید در مواردی چون دسترسی مناسب، ورود و خروج مناسب به محوطه کارواش اتوماتیک، محیط مناسب برای صف انتظار خودرو ها، از موقعیت بسیار خوبی برخوردار باشد و همچنین اگر نمای مناسب جهت نصب تابلو و تبلیغات هم داشته باشد بسیار خوب است. انتخاب مکان مناسب با شرایط خوب میتواند باعث شکوفایی کسب و کار شود و انتخاب مکان غیر مناسب حتی با بهره گیری از بهترین تجهیزات موجب کاهش در آمد می شود. کارشناس با تجربه می تواند در امر انتخاب مکان مناسب با شرایط ایده آل به سرمایه گذار کمک کند.

 

هدف

راه اندازی یک کسب و کار جدید یک چالش به حساب می آید و در مورد سرمایه گذاری های بزرگ این قضیه دوبرابر می شود چرا که سرمایه زیاد، کارمندان، مشتریان و تبلیغات بیشتر بوده و نیاز به مدیریت این چالش ها می باشد. ولی این بدان معنا نیست که سرمایه گذار از سرمایه گذاری در بخش کارواش اتوماتیک انصراف دهد زیرا با توجه به پیشرفت روزافزون صنایع و نیاز جامعه به تجهیزات کاربردی تر و پیشرفته تر، اکنون بهترین فرصت برای سرمایه گذاری در این بخش می باشد. در طول دهه گذشته تعداد خودروها افزایش پیدا کرده و تمامی این خودروها نیازمند رسیدگی و شستشو می باشند و کارواش اتوماتیک می تواند این روند را سریعتر و با کیفیت تر انجام دهد و سرمایه گذاری در این صنعت با توجه به نکات ذکر شده می تواند بسیار سودمند باشد.

 

لینک های مفید

کارواش اتوماتیک : لیست محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید