مزایای دستگاه پولیشر برای نظافت انواع سطوح

مزایای دستگاه پولیشر برای نظافت انواع سطوح

از پولیشر برای درخشندگی و جلادهی سطوح استفاده می شود. رابط کاربری و روش کار این دستگاه ها بسیار ساده و روان می باشد و در محیط های مختلف قابل استفاده است. از پولیشر می توان برای جلا بخشیدن و شستشوی انواع سطوح حساس و خشن مانند بتن روکش دار، سنگ و سرامیک، کف پوش، پارکت و چوب مناسب است. سطح ایمنی این دستگاه بسیار بالا است و سطح صدای بسیار پایینی دارد. دستگاه پولیشر دارای یک برس می باشد که به سرعت می چرخد و سبب تمیزی و درخشش سطح می شود.

سرعت چرخش برس پولیشر

سرعت چرخش پولیشر بسیار حائز اهمیت است و بر همین اساس طبقه بندی و موجب تفاوت های زیر می شوند:

میزان سرعت پایین

پلیشر های موجود در این رنج با توجه به سرعت بسیار کم خود می تواند علاوه بر شستشو سطوح، موجب درخشندگی سطوح نیز شود. این مدل از قیمت مناسب تری برخوردار است و همچنین کنترل آن بالا و استهلاک آن م می باشد.

میزان سرعت زیاد

پولیشرافزایش سرعت در پلیشر کارایی آن را در امر جلادهی افزایش می دهد. از این سرعت معمولا در مکان هایی که نیاز به درخشش زیاد و جلا بخشیدن به سطح باشد، مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای سطوح خشن که به سختی نظافت می شوند نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

میزان سرعت بسیار زیاد

هرچه سرعت پولیشر افزایش یابد عملکرد آن افزایش می یابد و میزان درخشندگی سطح به بیشترین حد خود می رسد. علاوه بر این، سطوحی که بسیار سخت و خشنی و چسبناکی داشته باشند، به کمک پولیشر های این رنج سرعت می توان به راحتی شستشو داد. باید به این نکته اشاره کرد که هرچه سرعت دستگاه افزایش یابد کنترل آن می دشوارتر می شود، از این رو در هنگام انتخاب پولیشر باید به این نکته دقت کرد.

دو سرعته

برخی از کف ساب ها به گونه ای طراحی شده اند، که قادر به تنظیم سرعت می باشند و در واقع دو سرعته هستند. اگر هدف علاوه بر جلا دادن، شستشو نیز باشد. استفاده از این وسیله یک انتخاب مناسب است. معمولا برای شستشو و از بین بردن آلودگی های چسبیده به سطح دستگاه با سرعت کم آن مورد استفاده قرار می گیرند. برای جلادهی سطح و شستشو سطوح سخت از سرعت های بالاتر آن استفاده می شود.

ویژگی های برجسته پلیشر

در انتخاب یک پولیشر قدرتمند و مناسب باید بعضی موارد توجه کرد زیرا این دستگاه دارای خصوصیات بارزی است

 بی صدا باشد.

این دستگاه سطح صدای بسیار پایینی دارد و موجب آزار و اذیت اطرافیان نمی شود و به راحتی می توان در محیط های بیمارستانی و اداری از آن استفاده کرد.

 راحتی کاربری و حفظ تعادل

هدایت و تعادل پذیری کف ساب بسیار و راحت آسان می باشد. و رد حین کار کردن تعادل بهم نمی ریزد.

 ساخت مقاوم

طراحی، تولید و مواد استفاده شده در ساختار بدنه پولیشر تولید توسط شرکت های متنوع بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد لذا در برخورد با موانع آسیب نمی بیند.

  کاربری و حمل و نقل آسان

وجود چرخ در زیر بدنه آن موجب شده که کاربر به راحتی بتواند آن را تکان داده و از آن استفاده کند.

  سطح ایمنی

برای شروع کار با هر دستگاهی ابتدا باید موارد ایمنی را به شدت و با جدیدت تمام رعایت کرد. دستگاه پولیشر ساخت شرکت ها و کارخانه های پیشرفته قادر خواهند بود که امنیست کاربران را با پیشرفته ترین و مناسب ترین تجهیزات رعایت کند.

  قابلیت تنظیم اجزا
یکی از قابلیت های پیشرفته پولیشر ساخت شرکت های معتبر این است که به راحتی می تواند با توجه به ساختار خود تنظیم شود. کاربران می توانند با توجه به شرایط بدنی خود و همچنین مکان استفاده از دستگاه آن را تنظیم کند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید