آیا واترجت دیزلی گزینه مناسبی برای کاربرد صنعتی است؟

آیا واترجت دیزلی گزینه مناسبی برای کاربرد صنعتی است؟

در مواجهه با وجود آلودگی های سخت روی سطوح مختلف، مساله شستشو و زدودن آلودگی از درجه اهمیت زیادی برخوردار است و گاهی یک چالش محسوب می شود چرا که این گونه آلودگی ها با روش های سنتی و یا نیروی انسانی به هیچ عنوان تمیز نمی شوند. از این رو از دستگاه واترجت استفاده می شود. ذکر این نکته حائز اهمیت است که نمی توان از هر واترجتی برای شستن لکه های سخت و زدودن آلودگی ها استفاده کرد. در ادامه به طور ویژه به توضیح واترجت دیزلی پرداخته شده است.
با تمام ویژگی های مثبت در موتورهای دیزلی، واترجت صنعتی دیزلی با فشار بالای آب به منظور زدودن آلودگی های بسیار سخت در رده های صنعتی طراحی شده اند که در کسری از ثانیه سطح را تمیز می کند.
قبل از بررسی جدیدترین مدل های واترجت دیزلی صنعتی به بیان تفاوت نوع بنزینی و الکتریکی واترجت ها با مدل دیزلی،‌به خصوص در کاربردهای صنعتی، اشاره می شود.

تفاوت واترجت دیزلی با دیگر مدل ها

واترجت صنعتی دیزلی بسیار کارآمد تر از نوع بنزینی است. وقتی دو مدل واترجت صنعتی دیزلی و بنزینی مقایسه می شود، موتور دیزلی بسیار پر قدرت تر و دارای عملکرد بالاتری است.
قیمت تمام شده در واترجت فشار قوی دیزلی از مدل بنزینی کمتر است و برای کسی که مالک دستگاه است، صرفه اقتصادی بیشتری دارد. صنایع بزرگ برای فعالیت های خود از سوخت دیزلی استفاده می کنند. همچنین دستگاه ها و ماشین آلاتی همچون تراکتورها، بولدزرها و واترجت های فشار قوی نیز همگی از سوخت دیزلی استفاده می کنند. اگرچه واترجت های دیزلی به سختی واترجت های بنزینی کار نمی کنند اما قسمت های موتور کمتر تحت فشار قرار می گیرند و استهلاک ماشین کاهش می یابد. به علاوه سوخت دیزل، خود روان کننده است به این معنی که سیستم تحویل سوخت بیشتر از نوع بنزینی است.
برای واترجت های دیزلی انواع و اقسام آپشن های اضافی را می توان استفاده کرد. از جمله این گزینه ها مخزن سوخت، آتش خاموش کن،‌توقف خودکار برای امنیت بالا و سایر موارد مورد نیاز دیگر. همچنین بعضی از مدل ها با نیروی الکتریکی شروع به کار می کنند و مخزن هاتی سوخت متنوعی دارند.


در واترجت دیزلی به دنبال چه باشیم؟

فشار بالا

دقت به فشار خروجی واترجت دیزلی خیلی مهم است چرا که نوع نظافت به آلودگی بستگی دارد. اگر دستگاه ها یا ابزار روغنی مورد نظر باشند،‌قطعا به فشار بالاتری که بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ بار نیاز است و حتی باید ازواترجت آب گرم واترجت استفاده کرد. در واترجت آب گرم یک بویلر و گرم کن وجود دارد که آب را تا دمای مورد نیاز برای پاک کردن آلودگی، بالا می برد.

کیفیت پمپ

از آنجایی که آب با فشار بالا از پمپ عبور می کند،‌پمپ دستگاه بیار بسیار قوی و محکم باشد، تا به راحتی شکسته نشود.

برند معروف

بر کسی پوشیده نیست که برندهای معتبر به جهت ارائه دستگاه های بی نقص با کارکرد بالا شهرت و اعتبار خود را به دست آورده اند. از این رو این کمپانی ها خدمات خود را در اختیار مشتری قرار می دهند تا رضایت او را به دست آورند. برند معروف و معتبر می تواند واترجت دیزلی را ارائه دهد که موتور و قطعات آن با کیفیت باشند. شرکت هایی مانند شرکت ابراهیم با ارائه خدمات بعد از فروش و نیز برتری در ارائه دستگاه های واترجت دیزلی،‌ اعتبار بالای خود را از مشتری ها کسب کرده است.

واترجت دیزلی

مشخصات فنی

واترجت دیزلی از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که به اختصار به آن ها اشاره می شود. دستگاه واتر جت دیزلی دارای پمپ پلانجری، موتور، شلنگ فولاد بافت، مخزن آب، شاسی چرخ دار، کلیدهای کنترلی در گیج فشار سنج، کلید توقف اضطراری، سر سیلندرهای برنجی می باشد که آن را به یکی از قدرتمندترین دستگاه ها برای استفاده در صنعت تبدیل کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید