کارواش خانگی و کاربردهای گوناگون آن

کارواش خانگی و کاربردهای گوناگون آن

دستگاه های واترجت یا کارواش خانگی دارای کارکردها و قابلیت های بسیاری در محیط اطراف و خانه می باشند. ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما از این دستگاه برای شستشو و نظافت مکان های مختلف و به منظور تمیزی دوده و کثیفی استفاده می شود. یکی از قابلیت های مهم دستگاه های واترجت تغییر نازل های متفاوت جهت کاربرد های گوناگون می باشد. و به سادگی با تعویض یا تغییر نازل پاشش می توانید الگوی اسپری را مطابق نیاز خود تغییر دهید.

 

۱ . نظافت و شستشو نرده ها با کارواش خانگی

برای شستشو و نظافت نرده ها نیاز به وارد کردن فشار زیاد به سطح نرده هستیم اما با استفاده از واتر جت یا کارواش خانگی به راحتی و با فشار آب پاششی می توان نرده های ساختمان های مسکونی، مجتمع های تجاری یا نرده های فضاهای بیرونی را به راحتی شستشو و نظافت نمود.

۲ . نماهای بیرونی سنگی و آجری

بطور معمول شاید شستشو و نظافت نماهای بیرونی هر چند سال یکبار انجام شود و با دشواری و سختی های نظافتی و هم چنین خطرات ناشی از نظافت در ارتفاعات همراه است. اما با استفاده از واترجت های صنعتی جرم گیری از سطوح به صورتی آسان و بدون نیاز به تلاش زیاد و قدرت بالا، همراه مواد شوینده انجام می پذیرد. ضمن آنکه استفاده از واتر جت خطرات احتمالی را هم از بین می برد و نظافتی امن را به همراه خواهد آورد.

۳ . شستشو درب ورودی و پارکینگ

دستگاه های کارواش صنعتی با فشار بالا به همراه پاشش مواد شوینده، قابلیت شستشوی درب های ورودی و پارکینگ ها را نیز دارا می باشند. اما حواستان باشد که به خاطر پاشش آب با فشار بالا در واتر جت های صنعتی یا همان کارواش ها استفاده از آنها در برابر شیشه های معمولی با قدرت و فشار بالا بسیار خطرناک است و باید جهت شستشو و نظافت درب هایی که در آنها از شیشه استفاده شده است. میزان فشار پاشش آب در واتر تنظیم گردد تا به شیشه آسیب نرساند.

۴ . شستشوی وسایل پخت و پز بیرونی (باربیکیو)

واتر جت های صنعتی یا کارواش ها مناسب شستشو و نظافت وسایل پخت و پز بیرونی نیز می باشند بطوریکه بعد از هر بار استفاده از وسایل پخت و پز فضای باز مثل باریکیو، نظافت بسیار قابل اهمیت است چراکه معلوم نیس زمان استفاده دوباره از آن وسیله چه زمانی باشد برای همین نیاز است که آن وسیله به طور کامل شستشو و نظافت گردد.

۵ . پاک کردن تارهای عنکبوت و کندن لانه زنبورها

یکی دیگر از مصارف کارواش خانگی یا واتر جت، پاک کردن تار عنکوب ها از محیط های گوناگون می باشد و همچنین در فضاهای باز و باغ ها نیز به منظور کندن و جابجا کردن لانه زبورها از آن استفاده می شود.

۶ . شستشو و نظافت کف حیاط و سنگ فرش های جلوی خانه

سنگ فرش های جلوی منزل و سنگ پوش های حیاط خانه معمولا نظافت نمی شوند و به مرور زمان کدر و تیره می شوند که برای نظافت و رفع این کدری ها نیاز به فشار زیادی به سطح می باشیم. بهترین ابزار و وسیله برای نظافت و شستشوی کف پوش های سنگی، دستگاه های واترجت می باشند که در اثر پاشش آب با فشار بسیار زیاد بر سطوح، توانایی کندن لایه های آلوده را دارند.

۷ . شستشو پاسیو و بالکن با کارواش خانگی

شما با استفاده از واتر جت یا کارواش خانگی می توانید بدون استفاده زیاد از آب و مواد شوینده، به راحتی پاسیو و بالکن خود را شستشو و نظافت نمایید.

۸ . نظافت مبلمان فضای باز و بیرونی

برای شستشوی مبلمان بیرونی استفاده از واتر جت روشی متداول است و باعث کمتر خیس شدن نشیمنگاه می شود درحالی که بدنه و قسمت های مختلف مبلمان به شکلی کامل نظافت و شستشو می شوند.

۹ . شستشوی ماشین، موتور، قایق

کارواش ها به همراه موادشوینده به شکل متداول و معمول برای شستشوی بدنه ماشین و وسایل نقلیه عمومی استفاده می شوند. اما از کارواش می توان برای شستشوی قطعات داخلی خودرو نیز استفاده نمود و همچنین برای نظافت و شستشوی داخلی و خارجی قایق ها (تفریحی و کانو) هم از واتر جت یا کارواش صنعتی استفاده می کنند. بطوریکه مواد شوینده همراه با آب پاشش می شوند و شستشو بطوری کامل انجام می گیرد.

۱۰ . نظافت دستگاه ماشین چمن زنی

از کارواش برای شستشوی ماشین های چمن زنی نیز استفاده می شود. در ماشین چمن زنی به دلیل گیر کردن چمن ها در زیر دستگاه نظافت دستی امکان پذیر نمی باشد و استفاده از کارواش بهترین راه حل برای نظافت ماشین های چمن زنی محسوب می گردد و دستگاه برای یک دوره کاری دیگر تمیز و آماده می شود.

۱۱ . نظافت تجهیزات و ابزارآلات چمن زنی

نظافت و شستشوی ابزارهای چمن زنی به دلیل کار در داخل خاک و گل و لای کاری سخت و دشوار است چرا که آلودگی به اینگونه ابزارها می چسبد و به سختی جدا می شود اما با استفاده از واتر جت یا کارواش خانگی این چسبندگی ها به راحتی از سطح ابزارآلات جدا شده و شستشو ابزارآلات به طور کامل صورت می پذیرد.

۱۲ . نظافت سطل زباله با کارواش خانگی

شستشو و نظافت سطل های زباله بدون استفاده از واتر جت های صنعتی تقریبا کاری غیرممکن است. به دلیل آلوده بودن این وسایل نظافت آنها بصورت دستی کاری غیربهداشتی بوده و باعث بروز بیماری های خطرناک می شود. استفاده از واتر جت آب گرم در سطل های زباله شهری نیز باعث می شود تا میکروب ها و آلودگی ها بطور کامل از بین بروند.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید