حضور شرکت ابراهیم در هفدهمین دوره دو نمایشگاه “صنعت” و “رنگ و رزین”

حضور شرکت ابراهیم در هفدهمین دوره دو نمایشگاه “صنعت” و “رنگ و رزین”

در هر کشوری صنعت مهم ترین منبع رشد و اقتصاد آن کشور است. پیشرفت صنعت موجب پیشرفت در اقتصاد و بهبود تولیدات کشور می گردد. به همین سبب از مهم ترین مسائلی که اهمیت دادن مداوم به آن نیاز است، صنعت می باشد. همچنین صنعت رنگ صنعتی بسیار مهم می باشد که توجه به آن نیز باعث رشد فرآیند های صنعتی خواهد شد. برگزاری نمایشگاه یکی از روش های گرد هم آوری بزرگان، متخصصان و علاقمندان در هر زمینه ای می باشد. به همین منظور به رسم همیشگی نمایشگاه صنعت و همچنین نمایشگاه رنگ و رزین در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برقرار است. شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم نیز در این نمایشگاه شرکت کرده است.

دستاوردهای نمایشگاه صنعت و رنگ و رزین

برگزاری نمایشگاه موجب گرد هم آوری بزرگان و علاقمندان در زمینه های رنگ و رزین و همچنین صنعت می گردد. این اجتماع مزایای بسیاری را به همراه خواهد داشت از جمله:

  1. کمک به رشد صنعت
  2. آشنایی با علم روز دنیا در زمینه های رنگ و صنعت
  3. اطلاع علاقمندان از ویژگی های متفاوت آخرین مدل دستگاه ها و …
  4. امکان ارائه خدمات مناسب به مشتریان هدف

دستگاه های ارائه شده در نمایشگاه

شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت و همچنین نمایشگاه رنگ و رزین با حضوری فعال به ارائه دستگاه های نظافت صنعتی پرداخته است. از کاربردی ترین دستگاه های موجود در این دو نمایشگاه می توان به دستگاه سوییپر، اسکرابر صنعتی، واترجت صنعتی و دستگاه جاروبرقی صنعتی اشاره نمود. این دستگاه ها در صنایع متفاوت و همچنین صنعت رنگ و رزین بسیار کاربردی هستند. علاقمندان و کارشناسان می توانند با حضور در نمایشگاه های رنگ و رزین و صنعت و مراجعه به سالن های ۳۸ و ۸ با بهترین دستگاه های موجود در شرکت ابراهیم و کاربردی ترین دستگاه های نظافت صنعتی ایران آشنا شوند.

نمایشگاه صنعت و نمایشگاه رنگ و رزین
حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت و نمایشگاه رنگ و رزین

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید