نظافت نمای شیشه ای ساختمان با دستگاه نماشوی

نظافت نمای شیشه ای ساختمان با دستگاه نماشوی

نمای شیشه ای ساختمان ها یکی از بخش های اصلی ظاهر ساختمان می باشد. تمیز بودن و درخشنده بودن این ناحیه از ساختمان های شیشه ای بسیار مهم می باشد. نظافت این نواحی به واسطه عدم سهولت دسترسی به خوبی انجام نمی شود. اکثرا نظافت این نواحی به روش های سنتی انجام می شود و با استفاده از دستمال و سطل آب صورت می گیرد اما سطح شیشه ها بر خلاف ظاهر آن ها دارای خلل و فرج می باشد و با توجه به استفاده از آب و مواد شوینده حتی با نظافت دقیق و مستمر برخی آلودگی های در این خلل و فرج باقی مانده و بعد از خشک شدن لک به جا می ماند. امروزه با استفاده از دستگاه نماشوی و استفاده از آب خالص مشکل عدم دسترسی به شیشه های ساختمان و باقی ماندن لکه ها بر روی سطح شیشه حل می شود. در ادامه مقاله به بررسی این دستگاه پرداخته می شود.

دستگاه نماشوی با سیستم فیلتراسیون

یکی از دستگاه های بسیار حرفه ای و تخصصی برای شستشوی شیشه و نما، دستگاه نماشوی با فیلتراسیون آب می باشد. نحوه کار این دستگاه به این شکل است که آب وارد مخزن می شود و با گذر از رزین املاح سخت آن حذف می شود و سپس توسط لنس به بلند به سطح مورد نظر پاشش می شود. این آب خارج شده از لنس آب خاص می باشد و با آلودگی واکنش نشان می دهد و آن را از بین می برد و دیگر در خلل و فرج سطح شیشه آلودگی باقی نمی ماند و بعد از خشک شدن اثری از لک نخواهد بود.

اجزای تشکیل دهنده سیستم نماشوی

سیستم نماشوی حرفه ای ساخت شرکت ها معتبر معمولا با اجزای پایه ای زیر ارائه می شوند:

ترولی حمل

مخزن دستگاه بر روی یک ترولی دو چرخ عرضه می شود تا حمل و نقل آن راحت باشد و به سهولت انجام شود. این ترولی دارای دو چرخ بزرگ و دسته برای جا به جایی و همچنین محل قرار گیری لنس و نازل می باشد.

سامانه فیلتراسیون

مخزن نماشوی از چندین لیتر رزین تشکیل شده تا املاح سخت آب را حذف کند و آب خالص ارائه دهد. آب خالص در حین انجام عملیات شستشو را به صورت کاملا با کیفیت بدون بر جای گذاشتن لک و آلودگی

لنس تلسکوپی کربن

لنس تلسکوپی همراه با دستگاه ۶ بخش دارد که هریک ۵۰ سانتیمتر می باشد که در مجموع امکان انجام عملیات تا ارتفاع ۹ متری را فراهم می کند. جنس این لنس از کربن می باشد و در تولید آن از تکنولوژی قفل شدگی استفاده شده است. این لنس ها بسیار ایمن تر و پایدار تر هستند. و به هیچ وجه دچار چرخش نمی شوند.

برس شستشو

برس نماشوی معمولا ۴۰ سانتیمتر می باشد و بدون ایجاد خط و خش شیشه را شستشو می دهد. از جنس پلی اتیلن و پلی استر می باشد و دارای الیاف با ضخامت ۰.۳ میلیمتر است.

مفصل آلومینیومی متغیر نماشوی

مفصل آلومینیومی مقاوم، مناسب برای شستشوی نواحی دارای محدودیت دسترسی، قابلیت چرخش ۹۰ درجه برس، قابل تنظیم در سه زاویه مختلف   می باشد که پاشش آب بر روی سطح از این قسمت و به دو صورت می باشد. پاشش آب می تواند از بالای برس و یا از بین برس انجام شود.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید