انواع دستگاه نظافت صنعتی برای شستشوی سطوح مختلف

انواع دستگاه نظافت صنعتی برای شستشوی سطوح مختلف

شستشوی سطوح مراکز تجاری، محیط های صنعتی یا یک انبار بزرگ همیشه یک چالش بوده و از مسائل مهم نگهداری و رسیدگی به این نواحی می باشد. برای نظافت این سطوح بزرگ تنها نیاز به نیروی خدماتی نمی باشد و باید از دستگاه نظافت صنعتی در انواع مختلف استفاده کرد تا هرچه سریعتر و با کیفیت تر نظافت این سطوح انجام شود. در این مقاله به دستگاه نظافت صنعتی در مدل ها و کاربردهای مختلف اشاره می شود.

 

 

اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتیدستگاه اسکرابر صنعتی به عنوان یکی از پر قدرتمند ترین و بهترین تجهیزات نظافت صنعتی می باشد. این دستگاه ساخته شده توسط شرکت های معتبر با بهره گیری از بهترین تجهیزات موجب سهولت و افزایش کیفیت نظافت می شود. نحوه کار این دستگاه به گونه ای است که ابتدا با آب و برس تعبیه شده در آ« سطوح را شستشو می دهد و سپس در ادامه حرکت با واحد خشک کن قرار داده شده در انتهای آن مواد و آلودگی های به جا مانده را مکش می کند. با توجه به روند کاری دستگاه، عملیات نظافت و خشک کردن سطوح به طور کامل انجام می شود. این دستگاه در مدل های دستی و خودرویی تولید می شود و مناسب سطوح صاف و با شیب کم می باشد و با توجه به مساحت محیط می توان یکی از انواع آن را انتخاب کرد.

 

 

 

 

جاروبرقی صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتییکی از پر مصرف ترین دستگاه نظافت صنعتی در بازار مکنده صنعتی می باشد. مکنده صنعتی از یک پمپ برای مکش هوا و در نتیجه مکش آلودگی، گرد و خاک و مواد آلوده ی کوچک دیگر از روی سطوح مختلف استفاده می کند. جاروبرقی صنعتی در ظواهر و اندازه های مختلف و مدل های مختلف تولید می شود و انتخاب هرکدام به نوع عملیات و محیط استفاده بستگی دارد. برخلاف نمونه های خانگی، جاروبرقی صنعتی بسیار پر قدرت تر و موثر تر می باشد. این دستگاه قادر به نظافت و مکش آلودگی های جامد و مایع می باشد.

 

 

 

 

 

سوییپر صنعتی

سوییپر صنعتیاگر سطوح مورد نظر نظافت بسیار بزرگ و وسیع بود، بسیار منطقی است که از یک سوییپر صنعتی برای نظافت محوطه استفاده کرد. استفاده از این دستگاه نظافت صنعتی موجب می شود که در زمان و هزینه صرفه جویی شود و از نیروی خدماتی کمتری استفاده کرد. سوییپر صنعتی بسیار بی صدا بوده و برای افراد اطراف محل نظافت مزاحمت ایجاد نمی کند.

 

 

 

 

 

پولیشر

انی دستگاه بسیار مناسب سطوح سخت نظیر چوب سخت، موزاییک و سنگ مرمر می باشد. پولیشر سطوح کف را برق می اندازد و بدون نیاز به واکس و یا مواد شوینده شیمیایی موجب درخشندگی آن نیز می شود. پولیشر با فشار برس و سرعت چرخش بالای آن می تواند هرگونه آلودگی را از بین ببرد و موجب جلب رضایت کارفرما شود.

 

واترجت صنعتی

واترجت صنعتیبرای بعضی از سطوح ناهموار در محوطه که امکان استفاده از پولیشر و یا اسکرابر وجود ندارد باید از واترجت استفاده شود. واترجت صنعتی با بهره گیری از فشار زیاد آب و برخورد با لکه ها، آن ها را از بین می برد و موجب تمیز شدن محوطه می شود. این دستگاه در مدل ها و اندازه های مختلف و با رده کاری متنوع تولید می شود. دستگاه واترجت در دو نوع آب سر د و آب گرم موجود می باشد که برای از بین بردن سطوح بسیار سخت و چرب و روغنی باید از مدل آب گرم آن استفاده کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید