شستشوی بهینه سطوح ناهموار و دور از دسترس با موتور اسکرابر

شستشوی بهینه سطوح ناهموار و دور از دسترس با موتور اسکرابر

نظافت و پاکیزگی یکی از ارکان اصلی هر محیطی می باشد اما گاهی این عمل به درستی صورت نمی گیرد. به عنوان مثال در ساختمان های پر رفت و آمد راه پله نظافت و بهداشت کافی ندارد و یا در مجتمع های تجاری پر رفت و آمد سرویس های بهداشتی از تمیزی و پاکیزگی خوبی برخوردار نیستند. برای این نظافت سطوح راه پله بیشتر اوقات از روش سنتی تی و سطل آب استفاده می شود. این عمل نه تنها از بهداشت و نظافت کافی برخوردار نیست بلکه بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد زیرا کاربر باید مدام این سطل پر آب و تی را در طبقات جا به جا کند. همچنین در سرویس های بهداشتی نظافت و بهداشت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و استفاده از روش های سنتی اصلا مناسب نمی باشد. بدین منظور و برای نظافت راحت تر و با کیفیت تر باید از مناسب ترین وسیله استفاده کرد. موتور پولیشر وسیله ای بسیار ایده آل رای نظافت این سطوح می باشد که در زیر موتور اسکرابر به طور کامل معرفی می شود.

موتور اسکرابر

موتور اسکرابردستگاه موتور اسکرابر یک اسکرابر و دستگاه چند منظوره برای شستشوی سطوح مختلف می باشد که به دلیل دارا بودن طراحی ویژه، وزن سبک و پهنای شستشوی مناسب، امکان شستشوی موثر و کارآمد نواحی دور از دسترس را فراهم می نماید. این اسکرابر چند منظوره باتری دار از یک برس دیسکی چرخان و یک دسته تلسکوپی تشکیل شده است و باتری و شارژر آن در یک کوله پشتی قابل حمل برای کاربر جای گرفته است. موتور قدرتمند این دستگاه دارای قدرت و گشتاور بالا بوده و امکان شستشو و جلادهی به سطوح مختلف را فراهم می نماید. این دستگاه به دلیل وزن سبک در طولانی مدت موجب خستگی کاربر نمی شود. همچنین به دلیل باتری دار بودن آن هیچگونه محدودیت برای استفاده در انواع محیط ها برای کاربر فراهم نمی کند.

ویژگی های مختلف دستگاه

دستگاه موتور اسکرابر دارای ویژگی های زیر می باشد:

شستشوی موثر

قدرت و گشتاور بالای دستگاه، موجب افزایش سطح نظافت می شود و جلادهی سطح را با بهترین کیفیت انجام می دهد.

باتری پر قدرت

باتری این دستگاه بسیار پیشرفته می باشد و بعد از شارژ به مدت چندین ساعت می توان با قدرت تمام از دستگاه موتور اسکرابر استفاده کرد. همچنین استفاده از باتری موجب می شود که کاربر بدون محدودیت تواند تمامی سطوح ممکن را نظافت کند.

وزن کم

یکی از مشکلات روش های سنتی حمل و نقل تی و سطل آب است که بسیار مشکل می باشد. ولی این دستگاه بسیار سبک بوده و کاربر به راحتی می تواند از آن استفاده کند.

کیفیت بالای شستشو

در روش های سنتی فشار لازم به سطح وارد نمی شود و کیفیت نظافت بالا نیست اما موتور اسکرابر با ایجاد اصطکاک و فشار می تواند بسیاری از آلودگی ها را از بین ببرد.

ضد آب

یکی از ویژگی های این محصول ضد آب بودن آن می باشد که به راحتی می توان در محیط های مختلف از آن استفاده کرد در نتیجه برای شستشوی دیواره استخر و … از آن استفاده کرد.

معرفی کاربرد های دستگاه

موتور اسکرابراز دستگاه موتور اسکرابر می توان برای شستشو و جلادهی انواع سطوح استفاده کرد در زیر به چند نمونه از مهمترین آن ها اشاره می شود:

استخر

نظافت استخر یکی از مهمترین عملیات ها در مجموعه های آبی و استخر ها می باشد. نظافت رسوبات کف استخر به راحتی امکان پذیر نیست زیرا دسترسی به آن بسیار مشکل می باشد. به همین دلیل به راحتی می توان با لنس بلند موتور اسکرابر به این ناحیه دسترسی پیدا کرد و با توجه به ضد آب بودن آن به راحتی از دستگاه در زیر آب استفاده نمود.

شستشوی راه پله

همیشه شستشو و نظافت راه پله ها مشکلات فراوانی برای کاربران داشته است. زیرا این نواحی از سطوح ناهموار بسیاری تشکیل شده و کاربر به راحتی نمی تواند با روش های دستی این سطوح را نظافت کند. برای افزایش کیفیت و راندمان کار بهتر است از موتور اسکرابر استفاده شود. زیرا هم حمل و نقل آن آسان تر است و هم کیفیت شستشو را افزایش می دهد و می توان به راحتی تمامی خلل و خرج و گوشه های این سطوح ها را نظافت و شستشو کرد.

سرویس بهداشتی

موتور اسکرابر

حفظ بهداشت و نظافت سرویس بهداشتی بسیار مهم می باشد. به دلیل وجود رطوبت در این نواحی رسوبات زیادی تشکیل می شود که به راحتی با روش های سنتی قابل نظافت نیست. به همین دلیل باید از این دستگاه برای رسوب زدایی و جلادهی به سطوح استفاده کرد.

 

3 دیدگاه دربارهٔ «شستشوی بهینه سطوح ناهموار و دور از دسترس با موتور اسکرابر»

  1. با درود
    با سپاس از توجهات شما اگر امکان دارد قیمت و نحوه خرید و خدمات پس از فروش دستگاه موتور اسکرابر را ارسال نمایید.
    اگر کاتالوگ یا بروشور دستگاه هم باشد انتخاب و خرید آسانتر میشود.

  2. سلام. جهت آگاهی از نحوه خرید، قیمت و مشخصات دستگاه می توانید با شماره ۸۷۱۸۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید تا کاتالوگ های لازم برای شما ارسال گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید