کیفیت بالای نظافت شهری با ماشین جاروب خیابانی

کیفیت بالای نظافت شهری با ماشین جاروب خیابانی

مدیران شهری به عنوان مسئولین شهرداری دارای دغدغه های فراوانی هستند که در راس آن ها نظافت شهری، خیابان ها و معابر می شود، علاوه بر زباله های ریز و درشتی که توسط مردم در شهرها تولید می گردد، گرد و خاکی که منشا جوی دارد و بر روی سطوح مختلف نشسته است و همچنین آلودگی هایی که در هوا به دست بشر تولید شده است، وجود دارد که جمع آوری صحیح و دقیق آنها جزو دغدغه های مدیریت شهری است. ماشین جاروب خیابانی یکی از دستگاه های نظافت صنعتی، بسیار رایج و محبوب به منظور جمع آوری زباله های درشت و کوچک جامد می باشد. دستگاه جاروب خیابانی زمان نظافت را به صورت محسوسی کاهش می دهد و کیفیت کار را بالا می برد، با نظافت شهرها می توان به ارتقای سلامت جامعه دست یافت. آلودگی هایی که در سطح شهر وجود دارد مانند چرخه ای موجب بیماری در افراد و آسیب به محیط زیست می گردد.

چرا نظافت شهری از اهمیت زیادی برخوردار است؟

عدم نظافت خیابان ها و معابر شهری علاوه بر ایجاد مشکلاتی از نظر بهداشتی و  ظاهری، باعث تبدیل شدن سطح شهر به مرکزی برای تجمع حیوانات موذی نظیر موش و سوسک و… می گردد. از طرفی فضا و مساحت بالای شهر ها موجب شده که نظافت دستی و سنتی نتواند پاسخگوی نظافت معابر و خیابان ها باشد. علاوه بر این گرد و غبار و آلودگی هایی که منشا آن آلاینده ها هستند به سهولت می توانند موجب بروز بیماری های تنفسی گردند و تا زمانی که از سطوح پاک نشوند احتمال این مشکلات وجود خواهد داشت. پاکسازی شهر به منظور بهبود وضعیت سلامت مردم از اولویت های مهم و اساسی در شهرداری ها به شمار می رود و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا به کمک انسان ها آمده است که در کوتاه ترین زمان ممکن فضاهای بزرگی مانند شهرها را تمیز نگه دارد. ماشین جاروب خیابانی یکی از این تکنولوژی ها محسوب می گردد.

ماشین جاروب شهری راهکاری برای نظافت شهریماشین جاروب خیابانی

دستگاه سوییپر شهری، دارای بازو های متحرکی است که شرایط دسترسی به پله ها و نقاط کور در جریان عملیات نظافت شهری را فراهم می سازد. با ماشین جاروب خیابانی به راحتی می توان تمامی زباله ها و گرد و غبار را از محیط حذف نمود این دستگاه از قدرت مکش گرد و غبار در سطح بسیار بالایی برخوردار است و با پاشیدن آب بر روی برس های سویپر صنعتی بدون ایجاد گرد و غبار در فضا عملیات نظافت پیش می رود.

مزایای نظافت شهری با ماشین جاروب خیابانی

سوییپر شهری یکی از بهترین دستگاه های نظافت صنعتی است که برای نظافت سطح شهر از آن استفاده می شود، از جمله برخی انواع این دستگاه ها دارای موتور سه سیلندره بسیار قوی هستند. انواع زباله با هر جنسی توسط جاروی خیابانی قابل جمع آوری می باشد و اصول استاندارد در زمینه تولید این دستگاه رعایت شده است. ازجمله برخی مزایای استفاده از

– حذف مشکلات نظاف شهری به روش سنتی

حذف مشکلات نظاف شهری به روش سنتی با سوییپر صنعتی
حذف مشکلات نظاف شهری به روش سنتی با سوییپر صنعتی

برخلاف نظافت دستی که توسط افراد در گرما و سرما به سختی انجام می شود، ماشین جاروب خیابانی با کمک راننده به راحتی در بهترین شرایط نظافت شهر را به انجام می‌ رساند. از دیگر مزیت های ماشین جاروب خیابانی جمع آوری و تخلیه ایمن آلودگی ها و مواد زائد است. در واقع سیستم موجود در این دستگاه طبق قوانین دقیقی تنظیم شده است. جاروی خیابانی برای نیروی خدماتی بسیار مفید بوده و در کنار بهبودی وضعیت نظافت شهر احساس بسیار خوبی برای کاربر ایجاد می کند و  در کیفیت کار وی موثر خواهد بود. از فواید مهم این دستگاه کمک آن در جاروب کامل گرد و غبارهایی است که در روند عملیات نظافتی ایجاد می شود و این  ذرات ریز  بیماری زا را با آخرین تکنولوژی از سطح محیط جمع آوری می کند و گام بلندی در حفظ سلامت کارگران شهرداری و حتی مردم سطح شهر می برمی دارد.

– امکان نگهداری آسان

بخش های داخلی دستگاه سویپر صنعتی برای راننده به صورت کاملا اتوماتیک قابل تغییر و مناسب با آسایش کاربر قابل تنظیم است. در نتیجه نگهداری از بخش های مختلف ماشین جاروب خیابانی کار سختی نیست و به راحتی در دسترس فردی که از آن استفاده می کند قرار دارد.

– مکانیزم نظافتی پیشرفته جاروب شهری

مکانیزم نظافتی پیشرفته جاروب شهری
مکانیزم نظافتی پیشرفته جاروب شهری

برس های جاروی خیابانی به صورتی طراحی شده اند که قسمت هایی که حتی با دست هم به راحتی تمیز نمی شوند، پاک می گردد و زباله به مخزن دستگاه منتقل می‌شوند. با کمک برس های موجود در این ماشین نظافت صنعتی می توان فضای زیادی را نظافت نمود. یک جاروب محوطه برای انواع فضاها قابل استفاده است و برای جمع آوری زباله دارای فیلتری از جنس پلی استر می باشد که برای تمیز کردن آن از سیستم های کاملا مکانیزه استفاده می شود. از دیگر ویژگی های این دستگاه نظافت مکانیزه تجهیز به نازل آب پاش است که بر روی برس های دستگاه به منظور جلوگیری از انتشار گرد و غبار ها در محیط پاشیده می شود. همچنین مکنده آن برای استفاده کاربر بسیار استاندارد و با توجه به شرایط فرد قابل تنظیم است.

– تنوع در ابعاد و مدل هدایت

تنوع در ابعاد و مدل هدایت سویپر
تنوع در ابعاد و مدل هدایت سویپر

اندازه های تولید شده این دستگاه به صورتی است که در عین کارایی مختلف برای فضاهای کوچک هم قابل استفاده است. یک دستگاه سویپر صنعتی در دو مدل دستی و سرنشین دار طراحی شده است که هریک با دارا بودن اساس کاری مشابه در نحوه هدایت و حجم مخزن با یکدیگر متفاوت می باشند. یک ماشین جاروب خیابانی دستی در ابعاد کوچک و با ظرفیت مخزن کمتری در مقایسه با مدل های سرنشین دار طراحی شده و برای نظافت بخش های کوچک و محدود شهری مناسب می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید