نکات کاربردی برای نظافت موثر سطوح با سوییپر صنعتی

نکات کاربردی برای نظافت موثر سطوح با سوییپر صنعتی

استفاده از سوییپر صنعتی بسیار ساده می باشد، با این حال بعضی از نکات وجود دارد که می تواند کل فرآیند را کمی ساده تر کند. اگر سابقه کار با دستگاه سوییپر صنعتی ندارید، این راهنما به شما کمک می کند که از دستگاه خود به راحتی و با کم ترین دردسر استفاده کنید. اگر شما یک کاربر حرفه ای سوییپر باشید این راهنما به شما یادآوری می کند که چگونه از دستگاه در بالاترین حد خود بدون هیچگونه مشکل و خرابی و خسارتی استفاده کنید.

مطالعه دفترچه راهنما

اول از همه، باید دفترچه راهنما با دقت مطالعه شود، حتی اگر کاربر قبلا از دستگاه سوییپر صنعتی استفاده کرده باشد. مدل های جدید سوییپر صنعتی مد های مختلف و قابلیت ها و تنظیمات گوناگون دارند. اگر کاربر مدت زمان زیادی از سوییپر استفاده نکرده است و یا برای اولین بار قرار است که از جاروب صنعتی استفاده کند باید همیشه دفترچه راهنما را مطالعه کند تا مطمئن شود که دقیقا دستگاه در لحظه در چه وضعیت قرار دارد.

آشنای با دستگاه سوییپر صنعتی

کاربر، با توجه به اینکه دستگاه سوییپر دستی باشد یا سوییپر خودرویی، باید نسبت به اجزای بیرونی و درونی آن شناخت کامل داشته باشد. منظور این نیست که کاربر باید نسبت به تمامی بخشش های دستگاه به صورت جز به جز شناخت داشته باشد بلکه باید بداند که دستگاه چگونه کار می کند و به چه صورت باید نگهداری شود. با شناخت نحوه کار دستگاه و حالت های مختلف آن، در هنگام بروز خطا، تشخیص آن توسط کاربر راحت تر می شود. قبل از انجام عملیات به صورت جدی، نحوه کار با دستگاه را تمرین کنید.

حذف زباله های بزرگ

دستگاه سوییپر صنعتی در سایز های مختلف ارائه می شود که با توجه به آن می توانند حجم زباله های مختلفی را جاروب کنند ولی بهتر است که قبل از عملیات نظافت زباله های بزرگ از روی سطوح جمع آوری شوند. زباله های بزرگ امکان دارد که در داخل دستگاه گیر کنند و به دستگاه و تجهیزات خسارت وارد کنند و کارایی دستگاه را کاهش دهند.

نظافت مخزن دستگاه

در حالی که دستگاه سوییپر صنعتی یه دستگاه قدرتمند می باشد. گرد و غبار مکش شده باید در جایی ذخیره شوند. این گرد و غبار در مخزن دستگاه ذخیره می شوند. گاهی اوقات پیش می آید که کاربر فراموش کند که مخزن را تخلیه و نظافت کند و در همان هنگام به کار با دستگاه نیز مشغول شود. مخزن دستگاه باید به طور مرتب و طی برنامه زمانی معین نظافت شود تا فراموش نشود. بسته به میزان استفاده از دستگاه، یک برنامه خاص برای تمیز کردن مخزن تنظیم کنید.

تعمیر و نگهداری منظم

دستگاه سوییپر صنعتی، چه مدل خودرویی و چه مدل دستی باید به طور مرتب بررسی و مراقبت شود. این موجب می شود که دستگاه همیشه در شرایط ایده آل باشد. هرگونه خطا در کار دستگاه باید سریعا رفع شود و به طور قابل ملاحظه خطرات دستگاه را کاهش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید