دهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای

دهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای

زندگی شهری، کمبود زمان، ترافیک بالا در کنار عوامل متعدد دیگر سبب شده است که تمایل افراد به خرید کل کالاهای مصرفی مورد نیاز خود از یک محل به صورت روز افزون افزایش یابد. این امر موجب گسترش سریع فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی و عمده فروشی و مجتمع های فروشگاهی گردیده است. این رشد فزاینده موجب شده است که فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ بعنوان یک مقوله اقتصادی و اجتماعی در سرتاسر جهان و از جمله ایران مورد توجه قرار گیرند. برگزاری نمایشگاه های تخصصی، ملی و بین المللی در این حوزه، بستری مناسب برای آشنایی هرچه بیشتر مسئولین ذیربط، سرمایه گذاران و مصرف کنندگان با اصول و استانداردهای این صنعت استراتژیک و مهم ایجاد نموده و به استفاده بهینه از پتانسیل های بالقوه آن کمک می نماید.
محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ دی ماه ۹۵ میزبان دهمین دوره نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای می باشد. با توجه به اهمیت تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی در انجام عملیات نظافت و شستشو، حفظ پاکیزگی و تامین سطح بهداشت مورد نیاز فروشگاه های زنجیره ای و مجتمع های فروشگاهی بزرگ، شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم بعنوان یکی از اصلی ترین تجهیزات نظافتی در کشور و به پشتوانه تجربه سی ساله خود در این حوزه، همچون گذشته حضوری فعال در نمایشگاه مذکور داشته و ضمن خوش آمدگویی به مسئولین، سرمایه گذاران و عموم علاقمندان در سالن شماره ۳۸، غرفه ۱۲، آماده است با معرفی کارآمدترین و کاربردی ترین تجهیزات نظافتی قابل کاربرد در فروشگاه های بزرگ همچون دستگاه های اسکرابر، سوییپر، جاروبرقی صنعتی، تجهیزات نماشویی ، ترولی نظافتی و …به فعالین این صنعت در مسیر رشد و توسعه همه جانبه این صنعت یاری رساند.

 

دستگاه های اسکرابر ابراهیم در نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی     دستگاه های کف شوی ابراهیم در دهمین نمایشگاه کالا، خدماتغرفه شرکت تجهیزات نظافت صنعتی ابراهیمدستگاه های زمین شوی      تجهیزات نظافت صنعتیشرکت ابراهیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید