چگونه یک واترجت صنعتی مناسب برای رستوران انتخاب و خریداری نمائیم؟

چگونه یک واترجت صنعتی مناسب برای رستوران انتخاب و خریداری نمائیم؟

بهداشت و پاکیزگی در محیط رستوران ها بسیار حائز اهمیت می باشد و از سویی دیگر این مکانها مستعد انواع آلاینده ها می باشند. در صورت عدم نظافت موثر، محیط رستوران به محلی جهت رشد و نمو باکتری های بیماری زا مبدل گردیده و این عامل منجر به فساد مواد غذایی قابل عرضه در این مکان ها می شود. سختی آلودگی ها در آشپزخانه رستوران عملیات پاکسازی و نظافت را کمی دشوار نموده است. اما در صورت بکارگیری یک واترجت صنعتی با کیفیت و مناسب تمامی این آلاینده ها از محیط قابل حذف می باشند. اما انتخاب و خرید واترجت صنعتی با کیفیت مستزلم دستیابی به اطلاعات خاصی راجع به محصول متناسب با نوع فعالیت نظافتی می باشد. واترجت صنعتی در انواع مختلفی در دسترس می باشد که بنابر نیاز مشتریان قابل عرضه بوده و مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله انواع واترجت مناسب استفاده در رستوران را مورد بررسی قرار می دهیم.

عملکرد دستگاه های شوینده فشار قوی و نکات مدنظر در خرید واترجت صنعتی

خرید واترجت صنعتیدستگاه های شوینده فشار قوی با پاشش آب پرفشار لایه های سخت آلودگی را در هم شکسته و این آلاینده ها را به صورت کامل از سطح حذف می نمایند. در هنگام خرید کارواش برقی صنعتی توجه به دو نکته اصلی فشار و دبی می تواند خرید دستگاه را هدفمندتر کند. هرچه میزان فشار عملیاتی دستگاه بیشتر باشد، واترجت قدرت بیشتری در حذف آلاینده ها خواهد داشت. دبی در دستگاه واترجت صنعتی به معنای نرخ جریان آب از هر مقطع خروجی دستگاه واترجت صنعتی می باشد. بنابراین هرچه میزان دبی آب در دستگاه واترجت صنعتی بالاتر باشد سرعت عملیات نظافت توسط دستگاه واترجت نیز افزایش می یابد.

 

 

 

واترجت صنعتی مناسب فضای داخلی رستوران

خرید واترجت صنعتیجهت شستشوی آلاینده ها از سطوح در محوطه بسته داخل رستوران انواع واترجت الکتریکی مناسب می باشند. زیرا مدل های دیزلی به منظور تامین انرژی مورد نیاز موتور و پمپ واترجت نیاز به سوخت های فسیلی داشته و با شروع فعالیت دستگاه میزانی گاز منو اکسید کربن را در محیط منتشر می نمایند و از این منظر نمی توان از دستگاه های واترجت با سوخت فسیلی در محوطه داخلی رستوران استفاده نمود. دستگاه واترجت الکتریکی در مقایسه با انواع سنگین کار دیزلی و بنزینی دارای توان پایین تری می باشند اما با این اوصاف از توان نظافتی بالایی در حذف آلاینده های سخت روغنی برخوردارند و لذا از این گروه واتر جت صنعتی در محوطه داخلی رستوران به راحتی می توان استفاده نمود. البته انواع واترجت آب گرم نیز جهت شستشوی آلاینده های سخت روغنی مناسب می باشند و جرم زدایی از تجهیزات مورد استفاده در آشپزخانه رستوران نیز به کمک این طیف از دستگاه های واترجت صنعتی صورت می گیرد.

 

کارواش صنعتی مناسب فضای بیرونی در رستوران

خرید واترجت صنعتیفضای بیرونی رستوران در معرض انواع آلودگی های ناشی از تغییرات آب و هوایی و غبارات ناشی از سوخت اتومبیل ها قرار می گیرد که از زیبایی ظاهری فضای بیرونی رستوران کاسته و جذب مشتریان به این مکان را تحت تاثیر قرار می دهد. به کمک یک دستگاه واترجت صنعتی با کیفیت می توان فضای بیرونی را شستشوی نموده و محیطی همواره پاکیزه را به ارمغان آورد. در این شرایط استفاده از دستگاه واترجت صنعتی با سوخت های فسیلی نیز می تواند مناسب باشد زیرا این واترجت ها یا کارواش صنعتی در مقایسه با انواع انواع الکتریکی از توان بالاتری برخوردار بوده و بازده عملیاتی نظافت در رستوران را ارتقا می بخشند.

 

 

 

مزایای خرید یک واترجت صنعتی با کیفیت

خرید واترجت صنعتیهمانطور که اشاره شد دستگاه واترجت صنعتی در انواع مختلفی در دسترس می باشد که در بسیاری از بخش های رستوران به منظور شستشوی آلاینده ها مورد استفاده قرار می گیرد. کاربر به کمک این ابزار نظافتی کاملا ایمن و با قدرت مانور فوق العاده عملیات پاکسازی سطوح را به انجام می رساند. با خرید واترجت صنعتی با کیفیت فعالیت های سخت و دشوار نظافتی و جرم زدایی با کیفیت بی نظیری امکان پذیر می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید