نظافت کارخانه تولید آرد با جاروبرقی صنعتی مرکزی

نظافت کارخانه تولید آرد با جاروبرقی صنعتی مرکزی

مواد اولیه در کارخانه آرد، گندم می باشد. گندم ها بعد از گذر از مراحل مختلف در نهایت به بهره برداری می رسند و در محصولاتی نظیر نان، شیرینی و … مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به پودری بودن آرد و اینکه باید کاملا در محیطی بهداشتی تولید شود نظافت در محیط کارخانه تولید آرد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، همچنین نظافت محیط کارخانه با روش های دستی کاری بسیار سخت و طاقت فرسا بوده و عملا غیر قابل انجام می باشد. این مواد پودری ممکن است که به داخل موتور ها نفوذ کرده و در فعالیت کارخانه خلل ایجاد کند لذا دستگاه ها نیز باید به درستی و به طور کامل عاری از آلودگی شوند لذا برای نظافت محیط کارخانه تولید آرد باید از دستگاه های مدرن نظیر جاروبرقی صنعتی استفاده کرد.

نحوه استفاده از جاروبرقی در محیط کارخانه تولید آرد

جاروبرقی صنعتیبا توجه به عظیم بودن مجتمع های آرد پزی و بزرگ بودن دستگاه جاروبرقی صنعتی مورد نیاز برای مکش مواد پودری در این محیط ها، نمی توان جاروبرقی صنعتی را بین طبقات جا به جا کرد لذا حتما باید از لوله کشی مرکزی و تقسیم بندی انشعابات در طبقات مختلف استفاده کرد. نحوه کار به این گونه می باشد که با توجه به مدل جاروبرقی و تعداد طبقات و انشعابات مورد نیاز، جاروبرقی در یک طبقه به طور ثابت قرار گرفته و با لوله کشی محاسبه شده توسط متخصصین، عملیات جاروب انجام می شود. کاربر می تواند در بین طبقات با اتصال لوله خرطومی به انشعابات عملیات نظافت را انجام دهد. یکی از مهمترین نکات این نوع استفاده از جاروبرقی صنعتی به عنوان جارو برقی مرکزی این است که باید لوله کشی به طور علمی محاسبه شود تا افت مکش در طبقات بالا و طبقات پایین مشاهد نشود.

 

 

 

جاروبرقی صنعتی مدل Delfin DG150PN

جاروبرقی صنعتیاین مدل جاروبرقی یک مکنده صنعتی دائم کار و قدرتمند است که برای عملکرد نیازمند برق سه فاز می باشد. این مکنده قدرتمند به فیلتر های کلاس M  تجهیز شده است و سیستم نظافت فیلتر آن دمش جریان قوی هوا توسط کمپرسور می باشد. نوع سیستم این مکنده، آن را به گزینه ای ایده آل برای مکش مواد پودری ریز و خشک و گرد و غبار تبدیل کرده است، به ویژه اگر مکنده برای عملیات پیوسته و جمع آوری حجم بالای از مواد پودری و گرد و غبار مورد استفاده قرار بگیرد. این جارو برقی صنعتی دارای پمپ ساید چنل، موتور توربینی و سیستم سایکلون بوده و با برخورداری از ظرفیت فیلتراسیون بالا و دریچه آزادسازی فشار یکپارچه با دستگاه برای عملیات سنگین در سیستم های مکنده مرکزی مناسب می باشد.

 

 

 

مزایای جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتیسیستم فیلتراسیون این مدل جاروبرقی مجهز به ۴ فیلتر اصلی کارتریجی و آنتی استاتیک می باشد. همچنین می توان با تجهیز این دستگاه به فیلتر هپا با سطح فیلتراسیون بالا در کنار فیلتر های اصلی، این دستگاه را به گزینه ای ایده آل برای کاربرد در موارد نیازمند مکش مواد پودری بسیار ریز و گرد و غبار تبدیل کرد. به علاوه اینکه این جاروبرقی مجهز به سیستم نظافت فیلتر با دمش هوای فشرده در جهت عکس می باشد و به عنوان کارآمدترین سیستم نظافت برای مکش ذرات بسیار ریز و گرد و غبار با احتمال ایجاد گرفتگی در فیلتر، شناخته می شود. مخزن این دستگاه استیل ضد زنگ می باشد و دارای حجم آن ۱۰۰ لیتر است. و به دلیل برخورداری از چرخ و دسته، حمل و نقل آن برای تخلیه بسیار راحت می باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید