نظافت داخل خودرو با جارو برقی صنعتی

نظافت داخل خودرو با جارو برقی صنعتی

استفاده از خودرو به صورت روزمره موجب انباشت گرد و خاک و زباله بر روی صندلی، کف و دیگر بخش ها شده و باعث ایجاد فضای ناخوشایند و غیر بهداشتی برای سرنشینان خودرو می شود. صاحبان خودرو برای نظافت داخل خودرو باید از بهترین وسیله یعنی جاروبرقی صنعتی استفاده کنند. جارو برقی ساخت شرکت های معتبر این آلودگی ها را مکش کرده و سلامت افراد را حفظ می کند و به زیبایی داخل وسیله می افزاید. دستگاه های جاروبرقی تخصصی برای این امر موجود می باشد که انتخاب مناسب آن به سهولت جارو زدن کمک می کند. در این مقاله به مراحل مختلف عملیات نظافت ماشین و نحوه انتخاب جارو برقی مناسب اشاره می شود.

جاروبرقی صنعتیانتخاب جاروبرقی صنعتی مناسب برای نظافت داخل خودرو

برای نظافت داخل خودرو به کمک جاروبرقی باید مراحل زیر انجام شود:

جمع آوری زباله های درشت

جاروبرقی صنعتیدر گام نخست، افراد باید شرایط را برای کار با دستگاه جاروبرقی محیا کنند. ابتدا باید تمامی درب های خودرو باز شود تا دسترسی به بخش های مختلف خودرو آسان تر صورت گیرد. این امر موجب می شود که در طول عملیات درب ها مدام باز و بسته نشوند و به ایجاد تهویه بهتر در حین نظافت کمک می کند. در ادامه بیاد زباله درشت را با دست جمع کرد تا در عملیات اختلالی ایجاد نشود و فرآیند سریع تر صورت می گیرد. در آخر کفی ها را از ماشین خارج کرده تا بتوان زیر آن ها را راحت نظافت کرد. می توان کفی ها را بعد از بیرون آوردن و تکاندن، شستشو داد.

استعلام قیمت جاروبرقی صنعتی آب و خاک و مشاوره با کارشناسان

جاروبرقی صنعتیمکش آلودگی ها از کف و صندلی خودرو

بعد از فراهم کردن شرایط اولیه برای عملیات جارو کردن نوبت به استفاده از جاروبرقی صنعتی می رسد. برای این امر می توان از دسته و سری های متفاوت استفاده کرد. برای مکش فضاهای وسیع تر خودرو می توان از سری های گرد و عریض اصلی جارو برقی استفاده کرد. بعد از انتخاب سری های مناسب، عملیات را آغاز کنید و با حرکت نازل بر روی کف، شیار ها و دیگر قسمت ها، آلودگی ها را جمع نمایید. می توان با حرکت دادن نازل جاروبرقی در جهات مختلف و نقاط مخفی مانند زیر پدال نظافت را با دقت بیشتری انجام داد. بعد از کفی به سراغ صندلی بروید و ذرات ریز را مکش کنید.

جاروبرقی صنعتینظافت بخش های مختلف

یکی از بخش های مهم برای نظافت دریچه های ورودی هوای سیستم سرمایش و گرمایش می باشد و به هیچ وجه نباید فراموش شوند. وجود آلودگی و گرد و خاک بر روی دریچه، سبب ورود آلودگی ها به فضای خودرو می شود و سلامت افراد را به خطر می اندازد بنابراین بعد از جاروی کفی و صندلی، به سراغ نظافت دریچه های ورودی هوا و داشبورد بروید. در حی ن تمیز نمودن این بخش ها مراقب باشید تا به خودرو و سطوح حساس آسیب نرسد و خط و خشی ایجاد نشود. صندوق عقب ماشین بخش دیگری است که کمتر مورد توجه قرار می گیرد ولی به هیچ وجه نباید فراموش شود.

جاروبرقی خانگی: فهرستی از دستگاه های نظافتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید