چگونه آبگیر در بالا بردن کیفیت نظافت سطوح توسط ترولی، تاثیر می گذارد؟

چگونه آبگیر در بالا بردن کیفیت نظافت سطوح توسط ترولی، تاثیر می گذارد؟

آبگیر به طور کلی جزو بخش های مهم و تاثیر گذار تی شور نظافت به شمار می آید. معمولاً کاربران هنگام بهره گیری از ترولی ، پس از مدتی نیازمند شستشوی و خشک کردن پد تی می باشند. با توجه به وقت گیر بودن، صرف آب و مواد شوینده و در کل بهینه نبودن نظافت پد تی توسط کاربر، آبگیر ترولی (تی شور) با قابلیت انجام مکانیکی فرآیند به شستشو و نظافت مطلوب و با کیفیت پد تی پرداخته و همچنین با افزایش سرعت عمل و کاهش آب و مواد شوینده مصرفی، به صرفه جویی در هزینه ها و منابع منجر شده و رضایتمندی را برای مشتریان به ارمغان می آورد. در تی شور، آبگیرها با توجه به کارکرد موجود، به دو دسته کلی تقسیم بندی می گردند. گروه اول آبگیرهای فشاری و گروه دوم آبگیرهای رولی می باشند که هر کدام متناسب با شرایط و نیاز های موجود، کارایی مطلوبی را از خود به جای می گذارند. قصد داریم در این مقاله به بررسی اجمالی و جزئی این آبگیرها و انواع آن بپردازیم:

 

تی شور و انواع آبگیر

آبگیر های ترولی طبق نحوه ی عملکردی که از خود نشان می دهند به دو گروه آبگیر های رولی و آبگیر های فشاری تقسیم می شوند؛ که در زیر به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت:

 

۱) آبگیر رولی

این دسته از آبگیر ها در  ترولی نظافت به کمک رول موجود بر روی دستگاه و اهرم کناری که قابلیت کنترل و بهره گیری از رول را به کاربر می دهد، به آبگیری از تی و تمیزی پد تی می پردازد تا ضمن سرعت عمل بالا کیفیت ایده آلی را برای کاربران حاصل نماید و کاربر به بازده نظافتی بالا دست یابد. آبگیر رولی که دارای ساختار و مخزنی آبی رنگ می باشد، از مواد قابل بازیافت ساخته شده است و با توجه به قابل بازیافت بودن، این محصول سازگار با محیط زیست می باشد. جنس آبگیر رولی از پلی پروپلین بوده که بسیار محکم، سبک و مقاوم در مقابل ضربه می باشد. مخزن بدون انتهای آبگیر رولی این امکان را به کاربران می دهد تا بلافاصله پس از آبگیری، آب کثیف به داخل مخزن ریخته و همان جا بماند. بهره گیری از آبگیر ترولی از چکیدن آب بر سطح زمین و همچنین رفت و آمد های متعدد جهت شستشوی و آبگیری تی جلوگیری به عمل می آورد. رول موجود در آبگیر جهت بالا بردن انطباق پذیری آبگیر، در ۳ حالت مختلف تعبیه شده که به راحتی و باز و بسته کردن پیچ ها انجام پذیر است. پیچ مرکزی حالت استاندارد قرار گیری رول آبگیر است و عملکرد همگانی و با کیفیت دستگاه را به همراه دارد. حالت «-» برای انجان فعالیت های سبک و آبگیری با سطح  فشار پایین و حالت «+» برای آبگیری با شدت بالا و قدرتمند به کار گرفته می شود. دسته ی آبگیر، اهرمی است که به شکلی کاملاً ارگونومیک طراحی و ساخته شده است تا ضمن کاربری آسان، دوام بالایی را به همراه داشته باشد. همچنین به طور کلی لوازم جانبی دستگاه تی شور به راحتی قابل تعویض و جابه جایی می باشد که از دیگر مزایای این آبگیر به شمار می آید. البته قیمت این نوع آبگیر ها از سایر مدل ها بالا تر می باشد.

تی شور
.                              مراحل عملکرد آبگیر رولی

 

۲) آبگیر فشاری

گروه دیگر، آبگیر های فشاری در ترولی ها می باشند. شیوه ی کار این آبگیر به گونه ای است که با تحت فشار قرار دادن پد تی و استفاده بهینه از فشار ایجاد شده به آبگیری و پاکیزگی تی کمک می نمایند. آبگیرهای فشاری که کارایی و عملکرد مطلوبی را برای کاربر فراهم می آورند به طور کل دو نوع می باشند:

 

الف) آبگیر پرس آرواره ای

آبگیر پلاستیکی آرواره ای توسط چرخ دنده های گالوانیزه ساخته شده است. از این آبگیر جهت خشک کردن و گرفتن آب از تی های نخی و انواع مختلف پد ها استفاده می شود. دیواره های کناری آبگیر رولی مانع از پاشش آب به اطراف محل انجام شستشوی می گردد. آرواره های آبگیر، به عنوان کلیدی ترین بخش این مدل از آبگیر می باشد که با حرکت خود به سمت پایین با سرعت ایده آل و کیفیت قابل قبول به خشک کردن تی و آبگیری اقدام می نماید. قابلیت تغییر و تعویض آسان و سریع لوازم جانبی از دیگر ویزگی های آبگیر پرس آرواره ای در تی شوی ها می باشد.

ترولی
.                          مراحل عملکرد آبگیر پرس آرواره ای

 

ب) آبگیر پرس از کنار (دیواره ای)

آبگیر پرس از کنار دومین و آخرین گروه از آبگیر های فشاری می باشند که در تی شور قابل استفاده و بهره برداری می باشند. نام دیگر این آبگیر، آبگیر دیواره ای می باشد؛ زیرا در این سیسنم، یک بخش متحرک و یک دیواره ی محکم از جنس پلی پروپلین ساخته شده است. پلی پروپلین ماده ای قابل بازیافت می باشد که استحکام و وزن ایده آل، این ماده را بسیار کارآمد و مطلوب جلوه کرده است.

 

 

ترولی
.                          مراحل عملکرد آبگیر پرس کناری

 

لینک های مفید :

تی شوی : فهرست محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید