استفاده از جاروبرقی صنعتی در صنایع خودروسازی

استفاده از جاروبرقی صنعتی در صنایع خودروسازی

فرآیند تولید خودرو مراحل گوناگونی را در بر می  گیرد. در طی مراحل تولید خودرو آلودگی های متفاوتی تولید می شود. عدم نظافت مداوم در کارخانه های خودروسازی موجب کاهش بهره وری شده و ممکن است در مدت زمان طولانی باعث خرابی دستگاه های صنعتی گردد. به همین دلیل بهره گیری از شیوه های نوین به منطور نظافت بهینه بخش های متفاوت کارخانه های خودروسازی مناسب ترین روش جلوگیری از بروز مشکلات در اثر آلوده ماندن بخش های تولید خودرو است. جاروبرقی صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که قدرت کافی برای رفع هر نوع آلودگی و انجام نظافت کامل را دارا می باشد.

استفاده از جاروبرقی صنعتینظافت کارخانه خودروسازی با جاروبرقی صنعتی

با استفاده از انواع مکنده صنعتی به منظور جاروب و نظافت در بخش های متفاوت کارخانه های مرتبط با خودرو می توان به بهترین وجه ممکن از دستگاه های صنعتی مراقبت نمود و همچنین به بهبود بهره وری و سود آوری در این کارخانه ها کمک کرد. سهولت کاربری هنگام استفاده از جاروبرقی مخصوص کارواش امکان نظافت مداوم و روزانه را فراهم می آورد. نظافت کارخانه خودروسازی شامل بخش های متفاوتی می شود که در ادامه تشریح می گردد.

مکش روغن

نظافت خودرو با جاروبرقی صنعتی

از مهم ترین آلودگی هایی که در کارخانه های خودروسازی تولید می شود، روغن است که به طور گسترده در همه سطوح پخش می شود. عدم حذف روغن از سطوح کارخانه علاوه بر بروز مخاطرات برای دستگاه های صنعتی، ممکن است موجب لغزش افراد و در خطر افتادن امنیت آن ها گردد. اما حذف آلودگی های روغنی فرآیندی دشوار، تخصصی و زمان بر می باشد. روش دستی حذف آلودگی های روغنی افزودن خاک اره می باشد؛ در طی این فرآیند آلودگی های بسیار زیاد دیگری بوجود می آید. به همین دلیل بهتر است از شیوه های نوین نظافتی بهره جست. با استفاده از دستگاه مکنده صنعتی می توان همه مایعات چگال نظیر روغن را از سطوح کارخانه ها جمع آوری نمود و سپس با جدا نمودن مخزن، به سهولت این آلودگی ها را در محلی مناسب تخلیه کرد.

استفاده از جاروبرقی صنعتی در خودرونظافت بخش پولیش زنی

در مرحله پولیش زنی آلودگی هایی به صورت ذره های ریز بر روی بدنه خودرو و دیگر بخش های مرتبط با خط پولیش زنی پاشش می شود. باقی ماندن این ذرات بر روی بدنه باعث بروز مشکل در زمان رنگ زدن خودرو می شود. به همین دلیل می بایست همه ذرات پودری از سطوح خودرو و دیگر بخش های خط تولید خودروسازی نظافت شود. در مرحله پولیش زنی نیز کاربردی ترین دستگاه جاروبرقی صنعتی می باشد. به دلیل تجهیز دستگاه جاروبرقی صنعتی به مخازن قابل جابجایی عملیات انتقال آلودگی های ریز و پودری به محل دفع بسیار ساده انجام می پذیرد. هزینه جمع آوری آلودگی های بخش پولیش زنی به وسیله جاروبرقی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

نظافت خط تولید خودروسازی با جاروبرقی صنعتینظافت خط تولید

در خط تولید خودروسازی آلودگی های ریز و درشت و جامد و مایع وجود دارد. به منظور جمع آوری چنین آلودگی هایی می توان به سادگی از تجهیزات نظافت صنعتی بهره برد. جاروبرقی صنعتی آب و خاک بهترین وسیله برای نظافت سطوح خط تولید کارخانه های خودروسازی می باشد. مکنده های قدرتمند با تجهیز به موتور و فیلتر های با کیفیت، امکان نظافت موثر در کمترین زمان را فراهم می کنند. تخلیه مخزن مکنده های صنعتی بسیار ساده بوده و می توان به سادگی آلودگی های موجود در خط تولید را به بیرون از کارخانه منتقل نمود. همچنین از دیگر کارکرد های جاروبرقی صنعتی قدرتمند در خط تولید توانایی جداسازی مواد جامد و مایع است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید